Z treści ogłoszenia :
"Witam posiadam bardzo DOINWESTOWANE ZADBANE Subaru Impreza WRX 2.0 Turbo MOC ok 320KM 550Nm bogata wersja z końca 2004 pierwsza rejestracja 6.6.2005, auto ma przejechane 120 000km AUTENTYCZNY PRZEBIEG auto jest cały czas w eksploatacji. Auto jest praktycznie całe przerobione na STI prócz silnika który jest zakuty w całości. Olej zmieniany co 5 000km na Motul 300V Competition 5W40. Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Serwisowane w 4turbo oraz ASO. Jestem pewny tego auta dlatego istnieje możliwość sprawdzenia z każdej strony w każdej wybranej stacji diagnostycznej oraz w każdym ASO, posiadam całą specyfikację części które zostały włożone do tego auta, potwierdzenie można uzyskać w 4Turbo. Auto jest przygotowane na moc 400+ wystarczy zrobić program. Ja tego nie robiłem ponieważ na zimę tyle wystarczy. Za dopłatą klienta jestem wstanie zrobić taki program w 4turbo. Auto nigdy nie było jeżdżone na żadnym torze i nie brało udziału w wyścigach. Jeżdżone z "głową" nie katowane. Nie gaszone odrazu po szybszej jeździe na co nie pozwala turbo timer."
Takie drobiazgi, że nie ma oleju Competition 5W-40 (jest albo Competition 15W-50 albo Power 5W-40) to sobie darujmy.
Ale 320KM i 550Nm bez remapu to jakoś sobie nie mogę darować albo nie potrafię doczytać ? Czy po włożeniu tych wszystkich nowych gratów i odbudowaniu silnika nie był robiony
ŻADEN remap ?
Jeżeli tak to trochę bym się bał, chyba, 4turbo by mi zagwarantowało, że ten nowy zestaw jest właściwie i bezpiecznie (AFR, bezstukowo) obsłużony przez standardowe mapy sterownika.
Poza tym, mimo zakucia, pozostał (jak dobrze rozumiem) stary, otwarty blok WRX EJ205, tak ? Blok (tuleje) był obrabiany na I nadwymiar, także tragedii przed odbudową silnika nie było. Zajechany również nie był.
Ogólnie ciekawa oferta, za ciekawe pieniądze ale remap moim zdaniem konieczny i to już nawet nie po to aby w te kosmiczne kunie (400+) iść ale aby optymalnie i bezpiecznie wykorzystać potencjał auta (silnika, przyległości i skrzyni).
Skrzynia 6MT jest dużym PLUSEM.
Pozdrawiam
Grzegorz