[S] STi GC8 JDM
: 16 maja 2012, o 17:54
Nadszedł czas sprzedaży Imprezy, niestety
Oferowany egzemplarz to Impreza STi limited JDM 1997r.
VIN: GC8 053765
Skrzynia: TY752VBCAA



http://img443.imageshack.us/slideshow/p ... 24n64.smil
Subaru sprowadzone do kraju w kwietniu 2010r. gdzie zostało przystosowane do ruchu prawostronnego. Zarejestrowane i opłacone.
Świeżo po remoncie i dotarciu (remont pochłonął 10tys zł), napędy wraz ze skrzynią sprawne. Sprzedaż jest dla mnie nieopłacalna z racji przeprowadzonego remontu, dzięki któremu mogę spokojnie cieszyć się samochodem przez co najmniej kilkanaście lat. Jednak zapragnąłem powrócić do rajdowania
Trzeba zatem przygotować jakąś zabawkę do ścigania, a szkoda jest mi robić wydumkę z mojego STi.
Pompa wspomagania wyje przy szybszej jeździe, dorzucam nową na wymianę. Nie naprawiałem tego gdyż przy spokojnej jeździe stara pompa nie wyje, a na dojazdy do pracy wystarczy mi dostojne przechadzanie się ulicami miasta, kradnąc zainteresowane spojrzenia przechodniów
Jednak jak się wkurzę, to to wymienię :D
Do baku zalewana zawsze PB98 o liczbie oktanowej 100
Amortyzatory w dobrej kondycji. Na nierównościach lekko postukiwały końcówki stabilizatora przedniego, jednak z dniem 22.05.2012r. zostały wymienione na nowe :)
Samochód do drobnych poprawek lakierniczych, ale parchów nie ma, ani połaci zeżartej blachy
Sam jestem zdziwiony, że ma zdrowe nadkola i progi
Po prostu jest trochę odprysków od kamieni.
Dzisiaj (22.05.2012r.) doszły nowe letnie opony
Imprezę wyceniam na 25tys zł.
Dla forumowiczów cena podlega negocjacji
Kontakt: PW lub kom 888 206 137
Specyfikacja:
-krótka skrzynia biegów, do 180km/h
-aluminiowa maska
-aluminiowe wahacze
-waga 1250kg
-kierownica Nardi (brak Airbag)
-wlot powietrza na dachu
-elektryczne szyby
-brak ABS
-wydech przelotowy 3,5" od samego turbo
-sprężyny zawieszenia Tein zielone
-short shifter
-zegar doładowania
-bov
-MBC
-nakrętki kół D1Spec
-obręcze aluminiowe 16" z Imprezy WRX new age
Co zostało zrobione:
-nowe tarcze i klocki z przodu
-wymieniony płyn hamulcowy
-olej w skrzyni i dyfrze Millers
-olej w silniku Millers CFS 5w40
-remont silnika, przeprowadzony końcem roku 2011 by Sidor
(min.: regeneracja głowic, wał OEM, panewki ACL Race, pompa oleju STi 08, korby OEM, pierścienie, kompletny rozrząd)
-odchudzone koło zamachowe by Radzikowski
-sprzęgło spiekowe, wzmocnione by Radzikowski


Oferowany egzemplarz to Impreza STi limited JDM 1997r.
VIN: GC8 053765
Skrzynia: TY752VBCAA



http://img443.imageshack.us/slideshow/p ... 24n64.smil
Subaru sprowadzone do kraju w kwietniu 2010r. gdzie zostało przystosowane do ruchu prawostronnego. Zarejestrowane i opłacone.
Świeżo po remoncie i dotarciu (remont pochłonął 10tys zł), napędy wraz ze skrzynią sprawne. Sprzedaż jest dla mnie nieopłacalna z racji przeprowadzonego remontu, dzięki któremu mogę spokojnie cieszyć się samochodem przez co najmniej kilkanaście lat. Jednak zapragnąłem powrócić do rajdowania

Trzeba zatem przygotować jakąś zabawkę do ścigania, a szkoda jest mi robić wydumkę z mojego STi.
Pompa wspomagania wyje przy szybszej jeździe, dorzucam nową na wymianę. Nie naprawiałem tego gdyż przy spokojnej jeździe stara pompa nie wyje, a na dojazdy do pracy wystarczy mi dostojne przechadzanie się ulicami miasta, kradnąc zainteresowane spojrzenia przechodniów

Jednak jak się wkurzę, to to wymienię :D
Do baku zalewana zawsze PB98 o liczbie oktanowej 100

Amortyzatory w dobrej kondycji. Na nierównościach lekko postukiwały końcówki stabilizatora przedniego, jednak z dniem 22.05.2012r. zostały wymienione na nowe :)
Samochód do drobnych poprawek lakierniczych, ale parchów nie ma, ani połaci zeżartej blachy


Dzisiaj (22.05.2012r.) doszły nowe letnie opony

Imprezę wyceniam na 25tys zł.
Dla forumowiczów cena podlega negocjacji

Kontakt: PW lub kom 888 206 137
Specyfikacja:
-krótka skrzynia biegów, do 180km/h
-aluminiowa maska
-aluminiowe wahacze
-waga 1250kg
-kierownica Nardi (brak Airbag)
-wlot powietrza na dachu
-elektryczne szyby
-brak ABS
-wydech przelotowy 3,5" od samego turbo
-sprężyny zawieszenia Tein zielone
-short shifter
-zegar doładowania
-bov
-MBC
-nakrętki kół D1Spec
-obręcze aluminiowe 16" z Imprezy WRX new age
Co zostało zrobione:
-nowe tarcze i klocki z przodu
-wymieniony płyn hamulcowy
-olej w skrzyni i dyfrze Millers
-olej w silniku Millers CFS 5w40
-remont silnika, przeprowadzony końcem roku 2011 by Sidor
(min.: regeneracja głowic, wał OEM, panewki ACL Race, pompa oleju STi 08, korby OEM, pierścienie, kompletny rozrząd)
-odchudzone koło zamachowe by Radzikowski
-sprzęgło spiekowe, wzmocnione by Radzikowski