Strona 1 z 1

[S] STi GC8 JDM

: 16 maja 2012, o 17:54
autor: Dawide-GP
Nadszedł czas sprzedaży Imprezy, niestety :-( :?

Oferowany egzemplarz to Impreza STi limited JDM 1997r.
VIN: GC8 053765
Skrzynia: TY752VBCAA
ObrazekObrazekObrazek
http://img443.imageshack.us/slideshow/p ... 24n64.smil

Subaru sprowadzone do kraju w kwietniu 2010r. gdzie zostało przystosowane do ruchu prawostronnego. Zarejestrowane i opłacone.
Świeżo po remoncie i dotarciu (remont pochłonął 10tys zł), napędy wraz ze skrzynią sprawne. Sprzedaż jest dla mnie nieopłacalna z racji przeprowadzonego remontu, dzięki któremu mogę spokojnie cieszyć się samochodem przez co najmniej kilkanaście lat. Jednak zapragnąłem powrócić do rajdowania :wall:
Trzeba zatem przygotować jakąś zabawkę do ścigania, a szkoda jest mi robić wydumkę z mojego STi.
Pompa wspomagania wyje przy szybszej jeździe, dorzucam nową na wymianę. Nie naprawiałem tego gdyż przy spokojnej jeździe stara pompa nie wyje, a na dojazdy do pracy wystarczy mi dostojne przechadzanie się ulicami miasta, kradnąc zainteresowane spojrzenia przechodniów :mrgreen:
Jednak jak się wkurzę, to to wymienię :D
Do baku zalewana zawsze PB98 o liczbie oktanowej 100 8-)
Amortyzatory w dobrej kondycji. Na nierównościach lekko postukiwały końcówki stabilizatora przedniego, jednak z dniem 22.05.2012r. zostały wymienione na nowe :)
Samochód do drobnych poprawek lakierniczych, ale parchów nie ma, ani połaci zeżartej blachy :mrgreen: Sam jestem zdziwiony, że ma zdrowe nadkola i progi :mrgreen: Po prostu jest trochę odprysków od kamieni.
Dzisiaj (22.05.2012r.) doszły nowe letnie opony :-d

Imprezę wyceniam na 25tys zł.
Dla forumowiczów cena podlega negocjacji ;-)
Kontakt: PW lub kom 888 206 137

Specyfikacja:
-krótka skrzynia biegów, do 180km/h
-aluminiowa maska
-aluminiowe wahacze
-waga 1250kg
-kierownica Nardi (brak Airbag)
-wlot powietrza na dachu
-elektryczne szyby
-brak ABS

-wydech przelotowy 3,5" od samego turbo
-sprężyny zawieszenia Tein zielone
-short shifter
-zegar doładowania
-bov
-MBC
-nakrętki kół D1Spec
-obręcze aluminiowe 16" z Imprezy WRX new age

Co zostało zrobione:
-nowe tarcze i klocki z przodu
-wymieniony płyn hamulcowy
-olej w skrzyni i dyfrze Millers
-olej w silniku Millers CFS 5w40
-remont silnika, przeprowadzony końcem roku 2011 by Sidor
(min.: regeneracja głowic, wał OEM, panewki ACL Race, pompa oleju STi 08, korby OEM, pierścienie, kompletny rozrząd)
-odchudzone koło zamachowe by Radzikowski
-sprzęgło spiekowe, wzmocnione by Radzikowski

Re: [S] STi GC8 JDM

: 16 maja 2012, o 21:35
autor: burat
Dawide-GP pisze: Jednak zapragnąłem powrócić do rajdowania :wall:
ciekawe jak impuls to sprawił :giggle: :giggle: :mrgreen:

fajna maszynka kurcze ,czy ja kiedyś sobie kupie turbo ;-( ;-( ;-(