[S] Subaru Impreza GT Kombi 240KM
: 2 cze 2012, o 15:33
Niestety z powodów finansowych powoli zaczynam rozważać sprzedaż Subaraka i stąd to ogłoszenie. Chciałbym oddać auto w dobre ręce i dlatego najpierw wolę przez forum poszukać potencjalnego przyszłego właściciela.
Subaru Impreza GT ’95 Wagon
Karoseria: z przodu facelift na wersję ‘99-00 (maska, zderzak, lampy, grill), w zderzaku zamontowane halogeny dalekosiężne Wesem zamiast seryjnych przeciwmgielnych
Silnik: EJ20T (seryjnie 208 KM) ze zmienionym turbo na TD-05, pompa paliwa od STI, moc zmierzona na hamowni to 240 KM / 280 Nm (wystarczy zrobić remap i będzie więcej), olej półsyntetyczny Valvoline VR1 10W-60
Układ wydechowy: od samego downpipe 2,5 calowy Hayward&Scott (bez katalizatorów) z bardzo ładnym brzmieniem (trochę słabo słychać ale zawsze coś: )
Układ dolotowy: seria + hybrydowy BOV The SUN Motorsports (dodaję oryginalny DV jakby ktoś nie lubił syczenia)
Układ hamulcowy: z przodu swap na tarcze 294mm i zaciski z wrx-a (4-ro tłoczkowe), świeży komplet tarcz Brembo ORO, klocków Ferodo Racing DS2500 i do tego płyn hamulcowy Ferodo DOT 5.1, tył seryjny
Felgi: kute 17’ z wrx-a z fabrycznym złotym malowaniem, opony 225/45R17
Zawieszenie: seryjne z poliuretanowymi tulejami Powerflex
Wnętrze: fotele i kanapa z wersji ‘99-00, poza tym przedlift z gałką zmiany biegów i kierownicą Nardi Torino, 3 wskaźniki: temperatury oleju, temperatury spalin i cieśnienia doładowania (z funkcją peak i warning) z zielonym podświetleniem i włącznikiem w przycisku BRIGHT zamontowane w miejscu radia
Inne: elektryczne 4 szyby i szyberdach, wspomaganie kierownicy, fabryczna klimatyzacja (niesprawna, póki co nie sprawdzałem dlaczego – być może wystarczy tylko nabić), airbag, ABS (wyłączony)
Silnik chodzi bardzo dobrze, skrzynia jak i napędy również. Mechanicznie nie ma nic do zarzucenia. Karoseria jest bezwypadkowa, nie licząc małej stłuczki (ew. zdjęcia do wglądu) w przód auta od której zniszczył się zderzak, lampy z jednej strony i trochę maska ale wszystko zostało dobrze naprawione. W aucie do zrobienia są tylne nadkola oraz klapa w miejscu mocowania dolnego spoilera (wchodzi rdza). Ponadto zaczęła się „bujać” wskazówka prędkościomierza, trzeba zajrzeć do licznika i go ewentualnie wymienić (jest na kabel, nie na linkę). Auto stoi teraz na zimowkach, mogę dorzucić komplet opon letnich w takim samym rozmiarze (niewielka ilość bieżnika - opony raczej na „dojechanie”).
NIEAKTUALNE


Subaru Impreza GT ’95 Wagon
Karoseria: z przodu facelift na wersję ‘99-00 (maska, zderzak, lampy, grill), w zderzaku zamontowane halogeny dalekosiężne Wesem zamiast seryjnych przeciwmgielnych
Silnik: EJ20T (seryjnie 208 KM) ze zmienionym turbo na TD-05, pompa paliwa od STI, moc zmierzona na hamowni to 240 KM / 280 Nm (wystarczy zrobić remap i będzie więcej), olej półsyntetyczny Valvoline VR1 10W-60
Układ wydechowy: od samego downpipe 2,5 calowy Hayward&Scott (bez katalizatorów) z bardzo ładnym brzmieniem (trochę słabo słychać ale zawsze coś: )
Układ dolotowy: seria + hybrydowy BOV The SUN Motorsports (dodaję oryginalny DV jakby ktoś nie lubił syczenia)
Układ hamulcowy: z przodu swap na tarcze 294mm i zaciski z wrx-a (4-ro tłoczkowe), świeży komplet tarcz Brembo ORO, klocków Ferodo Racing DS2500 i do tego płyn hamulcowy Ferodo DOT 5.1, tył seryjny
Felgi: kute 17’ z wrx-a z fabrycznym złotym malowaniem, opony 225/45R17
Zawieszenie: seryjne z poliuretanowymi tulejami Powerflex
Wnętrze: fotele i kanapa z wersji ‘99-00, poza tym przedlift z gałką zmiany biegów i kierownicą Nardi Torino, 3 wskaźniki: temperatury oleju, temperatury spalin i cieśnienia doładowania (z funkcją peak i warning) z zielonym podświetleniem i włącznikiem w przycisku BRIGHT zamontowane w miejscu radia
Inne: elektryczne 4 szyby i szyberdach, wspomaganie kierownicy, fabryczna klimatyzacja (niesprawna, póki co nie sprawdzałem dlaczego – być może wystarczy tylko nabić), airbag, ABS (wyłączony)
Silnik chodzi bardzo dobrze, skrzynia jak i napędy również. Mechanicznie nie ma nic do zarzucenia. Karoseria jest bezwypadkowa, nie licząc małej stłuczki (ew. zdjęcia do wglądu) w przód auta od której zniszczył się zderzak, lampy z jednej strony i trochę maska ale wszystko zostało dobrze naprawione. W aucie do zrobienia są tylne nadkola oraz klapa w miejscu mocowania dolnego spoilera (wchodzi rdza). Ponadto zaczęła się „bujać” wskazówka prędkościomierza, trzeba zajrzeć do licznika i go ewentualnie wymienić (jest na kabel, nie na linkę). Auto stoi teraz na zimowkach, mogę dorzucić komplet opon letnich w takim samym rozmiarze (niewielka ilość bieżnika - opony raczej na „dojechanie”).
NIEAKTUALNE

