Strona 1 z 1

[S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

: 7 wrz 2012, o 13:47
autor: Rander
Witajcie!

Powoli psychicznie przymierzam się do sprzedaży Subaraka :(
Żona chce Seata Arosę - może iść na zamianę.
Na codzień jeżdżę Pajero II i Partnerem.

Legacy I, rok prod. 1994, wersja kanadyjska.
Silnik 2,2L, 100kW, wolnossący.
Automat. Kolor niebieski. Nadwozie kombi. Instalacja gazowa III? generacji.
Opony zimowe Dębica Frigo II. Przód kupione na przełomie 2010/2011, tył kupione w styczniu 2012 - jeszcze mają "wąsy".

Kupiłem go 2 lata temu jako auto zastępcze (mój Freelander często był w serwisie).
Jeździłem niewiele, ale trochę porobiłem, m.in:
"pakiet startowy" - wszystkie oleje, przegląd skrzyni automatycznej i wymiana dynamiczna oleju, wymiana pasków, wymiana uszczelek pod głowicami.
Później wymiany olejów na bieżąco - rok temu.
Wymieniony lewy przedni przegub na nowy - stary grzechotał.
Wymienione elementy zawieszenia przód (nowe sprężyny, nowe amortyzatory, nowe ucho drążka).
Nowy zbiornik gazu.
Nieco poprawek blacharskich, wymieniony fragment błotnika (rdza).

Do zrobienia:
sprężarka klimatyzacji
wymiana amortyzatorów tył
rdza na dole prawych tylnych drzwi
do wymiany łapa załączająca sprzęgło wielopłytkowe (dołączanie napędu na tył).

Stan wizualny średni, technicznie b.dobry oprócz w/wym. rzeczy. Silnik pali natychmiast (nawet po miesięcznym staniu). W środku fotele z prawdziwej skóry cielęcej, stan dobry+, kolor jasny. Tapicerka cała skórzana, tak jak fotele. Kierownica skóra. Skrzynia biegów nie szarpie, bardzo szybka, zwłaszcza w porównaniu choćby do Forestera czy Land Crousera. Kickdown potrafi zrzucić nawet 2 biegi. Działający tempomat.
Oryginalnie był na miechach pneumatycznych, aktualnie sprężyny od Seata. Cała instalacja pneumatyki jednak została, jak ktoś chce się pchać w koszty ;) to wystarczy podmienić sprężyny na miechy i podłączyć.
Był serwisowany m.in. w OPP SPORT Subaru Serwis, Warszawa ul Jutrzenki.

Ktoś zainteresowany?
Interesuje mnie cena, którą do niego dołożyłem - 3500 zł.


mail: adam (małpka) derwer (kropka) sm (kropka) pl
tel. 692-438-223


--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

: 28 wrz 2012, o 11:08
autor: gimof
Ciekawe czy aktualne? Jak opłatowo? Wsiadać i jechać? ;-)
I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie ;-)

Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

: 28 wrz 2012, o 12:40
autor: Rander
gimof pisze:Ciekawe czy aktualne? Jak opłatowo? Wsiadać i jechać? ;-)
I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie ;-)
Aktualne.

Podjechałem do Subaraka w środę.
Autko z zewnątrz jest w kiepskim stanie - ostatnio jeździłem nim na przełomie lipca i sierpnia.
Natomiast tam, gdzie stał, zagnieździła się ekipa budowlana :x
Na aucie było pół centymetra błota, cementu i różnych innych pyłów.

Odpalił natychmiast, jakby jeździł wczoraj :-)
Umyłem go szybko na jakiejś samoobsługowej myjce i przewiozłem biedaczka w inne miejsce.
Muszę zabezpieczyć rdzę przed dalszym rozprzestrzenianiem się, porządnie jeszcze raz umyć i porobię fotki, bo nie chcę nikogo straszyć tym, jak wygląda teraz :wall:

Uzupełnienie informacji z pierwszego postu:
Zapomniałem dopisać, że jest szyberdach - szkło ciemno-niebieskie. Szyberdach ma owiewkę, przesuwa się do tyłu lub można go uchylić.
Jest hak holowniczy - oryginalny Subaru ze starą, "typową" wtyczką - 7pin.

Do zrobienia oprócz prawych tylnych drzwi (jak pisałem wcześniej) także lewy tylny błotnik.

Auto w stanie jeżdżącym, OC w Link4 do 17.10.2012, badanie techniczne do 18.10.2012.

Kompletny rozrząd z rolkami, napinaczami, uszczelniaczami i pompą wody był wymieniany w listopadzie 2010, około 11 tys. km. temu.
Ale auto od grudnia 2011 (gdy kupiłem Pajero) już praktycznie stoi i się marnuje :-(
Od stycznia 2012, gdy założyłem mu nowe opony zimowe Frigo, zrobił ok. 200km.

Szkoda, żeby stał i rdzewiał. Może znajdzie nowy dom ;-)

Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

: 5 paź 2012, o 21:20
autor: kamilos
fotki :D