[S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat
: 7 wrz 2012, o 13:47
Witajcie!
Powoli psychicznie przymierzam się do sprzedaży Subaraka :(
Żona chce Seata Arosę - może iść na zamianę.
Na codzień jeżdżę Pajero II i Partnerem.
Legacy I, rok prod. 1994, wersja kanadyjska.
Silnik 2,2L, 100kW, wolnossący.
Automat. Kolor niebieski. Nadwozie kombi. Instalacja gazowa III? generacji.
Opony zimowe Dębica Frigo II. Przód kupione na przełomie 2010/2011, tył kupione w styczniu 2012 - jeszcze mają "wąsy".
Kupiłem go 2 lata temu jako auto zastępcze (mój Freelander często był w serwisie).
Jeździłem niewiele, ale trochę porobiłem, m.in:
"pakiet startowy" - wszystkie oleje, przegląd skrzyni automatycznej i wymiana dynamiczna oleju, wymiana pasków, wymiana uszczelek pod głowicami.
Później wymiany olejów na bieżąco - rok temu.
Wymieniony lewy przedni przegub na nowy - stary grzechotał.
Wymienione elementy zawieszenia przód (nowe sprężyny, nowe amortyzatory, nowe ucho drążka).
Nowy zbiornik gazu.
Nieco poprawek blacharskich, wymieniony fragment błotnika (rdza).
Do zrobienia:
sprężarka klimatyzacji
wymiana amortyzatorów tył
rdza na dole prawych tylnych drzwi
do wymiany łapa załączająca sprzęgło wielopłytkowe (dołączanie napędu na tył).
Stan wizualny średni, technicznie b.dobry oprócz w/wym. rzeczy. Silnik pali natychmiast (nawet po miesięcznym staniu). W środku fotele z prawdziwej skóry cielęcej, stan dobry+, kolor jasny. Tapicerka cała skórzana, tak jak fotele. Kierownica skóra. Skrzynia biegów nie szarpie, bardzo szybka, zwłaszcza w porównaniu choćby do Forestera czy Land Crousera. Kickdown potrafi zrzucić nawet 2 biegi. Działający tempomat.
Oryginalnie był na miechach pneumatycznych, aktualnie sprężyny od Seata. Cała instalacja pneumatyki jednak została, jak ktoś chce się pchać w koszty ;) to wystarczy podmienić sprężyny na miechy i podłączyć.
Był serwisowany m.in. w OPP SPORT Subaru Serwis, Warszawa ul Jutrzenki.
Ktoś zainteresowany?
Interesuje mnie cena, którą do niego dołożyłem - 3500 zł.
mail: adam (małpka) derwer (kropka) sm (kropka) pl
tel. 692-438-223
--
Pozdrawiam.
Adam.
Powoli psychicznie przymierzam się do sprzedaży Subaraka :(
Żona chce Seata Arosę - może iść na zamianę.
Na codzień jeżdżę Pajero II i Partnerem.
Legacy I, rok prod. 1994, wersja kanadyjska.
Silnik 2,2L, 100kW, wolnossący.
Automat. Kolor niebieski. Nadwozie kombi. Instalacja gazowa III? generacji.
Opony zimowe Dębica Frigo II. Przód kupione na przełomie 2010/2011, tył kupione w styczniu 2012 - jeszcze mają "wąsy".
Kupiłem go 2 lata temu jako auto zastępcze (mój Freelander często był w serwisie).
Jeździłem niewiele, ale trochę porobiłem, m.in:
"pakiet startowy" - wszystkie oleje, przegląd skrzyni automatycznej i wymiana dynamiczna oleju, wymiana pasków, wymiana uszczelek pod głowicami.
Później wymiany olejów na bieżąco - rok temu.
Wymieniony lewy przedni przegub na nowy - stary grzechotał.
Wymienione elementy zawieszenia przód (nowe sprężyny, nowe amortyzatory, nowe ucho drążka).
Nowy zbiornik gazu.
Nieco poprawek blacharskich, wymieniony fragment błotnika (rdza).
Do zrobienia:
sprężarka klimatyzacji
wymiana amortyzatorów tył
rdza na dole prawych tylnych drzwi
do wymiany łapa załączająca sprzęgło wielopłytkowe (dołączanie napędu na tył).
Stan wizualny średni, technicznie b.dobry oprócz w/wym. rzeczy. Silnik pali natychmiast (nawet po miesięcznym staniu). W środku fotele z prawdziwej skóry cielęcej, stan dobry+, kolor jasny. Tapicerka cała skórzana, tak jak fotele. Kierownica skóra. Skrzynia biegów nie szarpie, bardzo szybka, zwłaszcza w porównaniu choćby do Forestera czy Land Crousera. Kickdown potrafi zrzucić nawet 2 biegi. Działający tempomat.
Oryginalnie był na miechach pneumatycznych, aktualnie sprężyny od Seata. Cała instalacja pneumatyki jednak została, jak ktoś chce się pchać w koszty ;) to wystarczy podmienić sprężyny na miechy i podłączyć.
Był serwisowany m.in. w OPP SPORT Subaru Serwis, Warszawa ul Jutrzenki.
Ktoś zainteresowany?
Interesuje mnie cena, którą do niego dołożyłem - 3500 zł.
mail: adam (małpka) derwer (kropka) sm (kropka) pl
tel. 692-438-223
--
Pozdrawiam.
Adam.