cena 49 000 zł
przebieg 109 000 km
Silnik EJ20 po modyfikacjach na 300KM
wydech 2,5” z up-pipem EL-TEC
dolot ze stożkiem
komputer zrobiony w Mapteku w Poznaniu
Wersja europejska, sprowadzona przez poprzedniego właściciela z Francji
Autko przed sprzedażą wstawiłem na hamownię w VTG – wykres ze zdjęciami
Samochód traktowany jako członek rodziny, jest w moich rękach ponad 3 lata
bardzo zadbany, wszystko sprawne
Po dużym przeglądzie (z rozrządem) na Bajecznej
Olej wymieniany co ok 5tys. Kilometrów, wszystko robione na bieżąco
Z przodu założone są tarcze Brembo ORO i klocki Ferodo DS2500
Na autku są opony Potenza RE070 w bardzo dobrym stanie
zimówki Nokian WRG2 na drugich białych felgach
szpilki, dystanse, mniejsza kierownica z odsadzeniem
zegary (doładowanie, tp. Oleju, tp. Spalin), turbotimer
posiadam również fabryczną kierownicę z poduszką
Pod zdjęciami zamieszczam całą historię auta co było zrobione kiedy był u mnie
Samochód do obejrzenia w Warszawie na Tarchominie
autko mogę wstawić na oględziny do dowolnego warsztatu, oczywiście na koszt kupującego
tel. kontaktowy 506 17 45 48,











Historia serwisowa autka:
80530 km 12.05.2009 – olej silnikowy Valvoline VR1 10w60
81047 km 26.05.2009 – ukł. Wydechowy 2.5” EL-TEC
85036 km 17.09.2009 - olej silnikowy Valvoline VR1 10w60, montaż dolotu
88930 km 1.03.2010 – sprzęgło Exedy OEM Replacement
90086 km 22.04.2010 – olej silnikowy Valvoline VR1 10w60, świece zapłonowe
94546 km 13.09.2010 – olej silnikowy Valvoline VR1 10w60
95068 km 14.09.2010 – Remap Maptek
100700km 4.05.2011 – olej silnikowy Valvoline VR1 10w60, Tarcze, klocki P, szpilki kół
100940km 11.05.2011 – regeneracja maglownicy Regen Auto
107145km 16.03.2012 – olej silnikowy Valvoline VR1 10w60, olej w skrzyni i dyfrze, rozrząd
Niedługo po zakupie jeszcze były wymieniane z tyłu amortyzatory (KYB Ultra SR), ale nie mam tego wpisanego w książkę. Szacuję że ok 85tys km.