Osobiście przywiózłmaly pisze: spotkanko


Hehe.. Oryginały na tym forum, nie ma co.Konto usunięte pisze:w grudniu sobie kupiszmaly pisze: o letnie kapcie
Tak na ostatnią chwilęKonto usunięte pisze:w grudniu sobie kupiszmaly pisze: o letnie kapcie
vibowit pisze: Jeden kupuje letnie kapcie na początku zimy, drugi używa co drugiego biegu.
Jak kupisz z 50 szt, obiecuje że przyjade osobiście, nawet tiremEterycznyŻołądź pisze:Łeeeee. Już kilka razy u Carfita kupowałem, a nigdy nie przywiózł osobiście.
przy tirze mu taki banan na twarzy sie nie pojawicarfit pisze: nawet tirem
maly pisze: nie ma to jak stanac na parkingu obok tak wypasionego subaru i na dodatek niebieskiego![]()
Olleo pisze: Nokiany WR
Z jednej strony racja, z drugiej - różnica profilu nie taka duża 55 <-> 60; jeśli uwzględnić różnicę w wadze T-dziadka (1240kg) i OBK (1600kg) to moje wrażenie zmierza ku obiektywizmowi - tym bardziej, że osiągi porównywalne. Gdyby mnie ktoś pytał o zdanieOlleo pisze: No tak, ale tutaj nie ma co sie dziwic, ze 225/55/17 giely sie znacznie mniej, niz 205/60/15![]()
Olleo pisze: stosunek bedzie jeszcze gorszy
Mam takie same. U makaroniarzy, czechach, karkonoszach na bialym daja radę i to nieźle.devlin pisze:Ja mam GY UG3, ale nic nie mogę powiedzieć prócz tego, że na mokrym i suchym są gorsze od UR R4x4S, co nie jest dużym odkryciem, bo jedna to zimówka, a druga letnia. A co do właściwości zimowych - pamiętacie, jaka zima była na Mazowszu w zeszłym roku.
Chloru pisze: na mokrym/suchym asfalcie jest kiepsko
WRC fan pisze: Bo to opona dryftowa jest wtedy![]()
Poważnie zastanawiam się nad takim rozwiązaniem.Chloru pisze:AFAIR to Dębica Frigo 2 ma bieżnik którejś tam generacji GY UG.