Opony letnie, zimowe, szutrowe, rajdowe. Felgi, koła, dojazdówki. Wszystko to, na czym Subaru się toczy.
-
barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: OOOO
-
Polubił:
34 razy
-
Polubione posty:
87 razy
Post
26 mar 2011, o 01:25
GT III pisze:Obułem dzisiaj lanosa w RE050A, smak i zapach chyba podobny jak w sz90. Ogólnie zapowiadają się bardzo pozytywnie. Mają jednak jedną wadę.. przy 110 pojawia się huczenie jakby wszystkie łożyska na raz miały wejść w drugą kosmiczną

. Na szczęście przy 120 hałas zanika

.
Re 050 nie należą do najcichszych generalnie. Ale to też kwestia temperatury, mocno hałasują jak jest zimno, a jak będzie 15st i więcej, to już znacznie lepiej

barbie
-
zofija
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
30 mar 2011, o 13:05
Niestety też bardzo lubią się zząbkować
Miałam takie w Leonie vel. Stefanie. Wtedy o dopiero huczą jak jasna cholera...
Ale mi to specjalnie nie przeszkadzało
Na Ko też czekają już funkiel nowe laczki. Tym razem Bridgestone Turanza ER300.

W podobnej cenie jak Firestony Firehawki SZ90, a chyba jednak trochę lepsze.
Czarownica prawdę Ci powie :D
zofija
-
Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 mar 2011, o 13:57
Chloru pisze:SZ90
Mam w GT. Pierwszorzędna opona.

Arti
-
dareq
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Forester sturbo01 & Legacy 93
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 mar 2011, o 17:33
Ja od wczoraj mam opony które kupiłem u Łukasza Uniroyal RainExpert....bardzo fajna oponka
ps
Dzięki łukasz

dareq
-
Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
-
Polubił:
19 razy
-
Polubione posty:
83 razy
Post
1 kwie 2011, o 23:12
Felgi w Legasiu pomalowane, oponki założone.
lukass dzięki, miło było poznać
Polecam tego Allegrowicza

Godlik
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
146 razy
Post
2 kwie 2011, o 08:16
Godlik pisze:
lukass dzięki, miło było poznać
I wzajemnie, choć ze względu na to, że mój głos jest na urlopie, to za duzo nie pogadaliśmy

był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
lukass
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
181 razy
-
Polubione posty:
109 razy
Post
5 kwie 2011, o 18:59
Jak szanowna Brać myśli , co lepsze

:
1.Firestone FIREHAWK SZ90
czy
2.Bridgestone POTENZA RE050A
a no i 205 czy 215
Będę wdzięczny

Piter 35
-
FUX
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: ze sofy.
- Auto: jeżdżące
-
Polubił:
235 razy
-
Polubione posty:
350 razy
Post
5 kwie 2011, o 20:03
Dolce far niente

FUX
-
myotis
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Wrocław / Biała Podlaska
- Auto: Legacek 98, Outback 96, i Outback 00
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
6 kwie 2011, o 02:41
Nie bijcie, ale nie chciało mi się przekopywać przez 33 strony postów
Ktoś może polecić jakieś kapcie do Legaca 195/60 R15? Jeżdżę sporo (na letnich ~30kkm rocznie) z czego dużo w terenie (las, błoto). Niestety doprowadzenie Legasia do porządku po poprzednim właścicielu trochę zmasakrowało mi portfel (a końca nie widać

) i mam na opony ok. 1000 + montaż. Chętnie też przyjmę info gdzie we Wrocku założyć.
Tak się nad tymi zastanawiam:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/yokoham ... 0-r15-88-h
PozdR
"Rock’n‘Roll’n‘Rock"
myotis
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
442 razy
Post
6 kwie 2011, o 02:53
Piter 35 pisze:Jak szanowna Brać myśli , co lepsze

:
1.Firestone FIREHAWK SZ90
czy
2.Bridgestone POTENZA RE050A
Porównywać nie mogę, bo nigdy na sz90 nie jeździłem, ale re050 jest tak dobra, że ja chyba bym nie eksperymentował

jarmaj
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
146 razy
Post
6 kwie 2011, o 07:32
myotis pisze:
Ktoś może polecić jakieś kapcie do Legaca 195/60 R15? Jeżdżę sporo (na letnich ~30kkm rocznie) z czego dużo w terenie (las, błoto).
Do Twoich zastosowań lepsze będą te:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroya ... 0-r15-88-h tylko w trochę niższej cenie niz ta na oponeo.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
lukass
-
mzy
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
6 kwie 2011, o 08:28
jarmaj pisze:Piter 35 pisze:Jak szanowna Brać myśli , co lepsze

:
1.Firestone FIREHAWK SZ90
czy
2.Bridgestone POTENZA RE050A
Porównywać nie mogę, bo nigdy na sz90 nie jeździłem, ale re050 jest tak dobra, że ja chyba bym nie eksperymentował

Ja z kolei nie jeździłem na 050, ale SZ90 jest bardzo fajna :)
Niumen jeździł na obu, może porówna :)
EDIT: Niumen nie ma tu konta, więc cytuję z gg:
050 jest kulturalniejsza, na pewno większe przebiegi, lepiej w deszczu trochę, ale na asfalcie do SZ90 nie ma podejścia - ja jestem za SZ90. Do tego na SZ90 bardzo fajnie czuć moment utraty przyczepności, jak się przegnie.
Z tym ostatnim mogę się w pełni zgodzić

Ostatnio zmieniony 6 kwie 2011, o 09:03 przez
mzy, łącznie zmieniany 1 raz.
mzy
-
So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
-
Polubił:
309 razy
-
Polubione posty:
60 razy
Post
6 kwie 2011, o 08:54
Piter 35 pisze:
Jak szanowna Brać myśli , co lepsze

:
1.Firestone FIREHAWK SZ90
czy
2.Bridgestone POTENZA RE050A
Brałbym RE050A. Właśnie takie zresztą kupiłem do Legacy.
myotis, z tańszych opon podobnie, jak lukass, wybrałbym raczej opony Uniroyal RainExpert. Z trochę droższych: Continental ContiPremiumContact 2 albo Bridgestone ER300.
So What!
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
146 razy
Post
6 kwie 2011, o 09:55
So What! pisze:
Z trochę droższych: Continental ContiPremiumContact 2 albo Bridgestone ER300.
Tylko że te nie sprawdzą się w błotku/piachu itd. a kolega napisał że często tam jeździ. Ten Uniroyal to jedyna znana mi opona która jest bardzo dobra na mokrym asfalcie, dobra na suchym i poradzi sobie w lekkim terenie. Zresztą niech za rekomendację posłuży to że dokładnie na takich w zeszłym sezonie wygrałem w klasie 2 rundy Pucharu Toru Słomczyn (3 razy przejeżdzane 3 odcinki szutrowe) i jednocześnie byłem 3 oraz 6 w generalce przegrywając jedynie z autami typu STi, EVO, Legac T, ale części tych aut wklepałem, a konkurencja głownie jechała na szutrówkach, a tor na slicku

- a ja na żywioł wszystko na RainExpercie

A nie napisałem najwazniejszego - że ja jechałem tylko Justynką, która tak od reszty miała średnio 200-250 KM mniej

był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
lukass
-
So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
-
Polubił:
309 razy
-
Polubione posty:
60 razy
Post
6 kwie 2011, o 10:25
lukass pisze:
Tylko że te nie sprawdzą się w błotku/piachu itd. a kolega napisał że często tam jeździ.
Pytanie, jaki teren. Ale rzeczywiście Uniroyal wydaje się najsensowniejszy.
So What!
-
leon
- 6 gwiazdek
- Auto: Niepsujące się.
-
Polubił:
207 razy
-
Polubione posty:
284 razy
Post
6 kwie 2011, o 10:40
lukass pisze:So What! pisze:
Z trochę droższych: Continental ContiPremiumContact 2 albo Bridgestone ER300.
Tylko że te nie sprawdzą się w błotku/piachu itd. a kolega napisał że często tam jeździ. ...
ER300 dawały radę - ale w tym rozmiarze starej wersji nie kupisz, CPC2 jeszcze nie testowałem w takich warunkach - może być faktycznie kiepsko..
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
leon
-
barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: OOOO
-
Polubił:
34 razy
-
Polubione posty:
87 razy
Post
6 kwie 2011, o 11:04
Piter 35, do tej pory miałam re050, przedwczoraj założyłam SZ90. Dużo nie przejechałam, ale z zasadniczych różnic, zauważyłam że SZ90 są duuuużo cichsze.
Przejechałam ze 30km w dość porządnym deszczu, zaraz po założeniu, czyli jeszcze wymazane tymi wszystkimi fabrycznymi konserwami - trzymają się drogi jak wściekłe.
Nie widzę (poza dźwiękiem) żadnych różnic w porównaniu do re050. Próbowałam zerwać przyczepność na suchym - ni ch... chyba trudniej niż w Potenzach (chociaż te były już trochę zmęczone).
SZ90 skręca świetnie, w deszczu świetnie, trasy jeszcze nie robiłam, ale jutro jadę, to powiem w razie gdybym odnotowała jakiekolwiek odstępstwa od re050.
Na razie jestem bardzo zadowolona z tego nabytku, a jak by nie patrzeć, na całym aucie to jakieś 400zł mniej niż re050.
barbie
-
myotis
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Wrocław / Biała Podlaska
- Auto: Legacek 98, Outback 96, i Outback 00
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
6 kwie 2011, o 12:51
So What! pisze:
Pytanie, jaki teren. Ale rzeczywiście Uniroyal wydaje się najsensowniejszy.
Taką mam pracę, że muszę w dziwne miejsca w górach dojechać - z reguły lasy i błoto, kamienie, piach koleiny pod górkę/ z górki. Dzięki za szybki odzew, chyba rzeczywiście założę te Uniroyal'e

"Rock’n‘Roll’n‘Rock"
myotis
-
zofija
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
7 kwie 2011, o 13:24
barbie pisze:Piter 35, do tej pory miałam re050, przedwczoraj założyłam SZ90. Dużo nie przejechałam, ale z zasadniczych różnic, zauważyłam że SZ90 są duuuużo cichsze.
Tak jak kiedyś pisałam, o ile RE050 to dobra opona, o tyle ma straszne tendencje do ząbkowania się i wtedy staje się strasznie głośna. Czasem dzwięki potrafią przypominać rozwalone łożyska.
Jeździłam na Potenzach RE050 i na Turanzach ER300, z tych dwóch stosunek jakości do ceny zdecydowanie na korzyść ER300.
Czarownica prawdę Ci powie :D
zofija
-
So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
-
Polubił:
309 razy
-
Polubione posty:
60 razy
Post
7 kwie 2011, o 13:52
zofija pisze:barbie pisze:Piter 35, do tej pory miałam re050, przedwczoraj założyłam SZ90. Dużo nie przejechałam, ale z zasadniczych różnic, zauważyłam że SZ90 są duuuużo cichsze.
Tak jak kiedyś pisałam, o ile RE050 to dobra opona, o tyle ma straszne tendencje do ząbkowania się i wtedy staje się strasznie głośna. Czasem dzwięki potrafią przypominać rozwalone łożyska.
Jeździłam na Potenzach RE050 i na Turanzach ER300, z tych dwóch stosunek jakości do ceny zdecydowanie na korzyść ER300.
Ciekawe, czy problem "ząbkowania" dotyczy też modelu RE 050A.
So What!
-
barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: OOOO
-
Polubił:
34 razy
-
Polubione posty:
87 razy
Post
7 kwie 2011, o 21:24
Jestem po pierwszej trasie na SZ90, zachwyt nie mija. Było mokro, ślisko i dość dziurawo, a opony spisują się świetnie. Powiem szczerze, że mnie się jeździ chyba lepiej niż na re050, które przy temperaturach rzędu kilku stopni robiły się twarde i mało przewidywalne. Tutaj tego problemu nie widzę, jest świetnie. Naprawdę jestem zachwycon

barbie
-
GT III
- 2 gwiazdki
- Auto: Lanos 2,0 N/A MY08
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
8 kwie 2011, o 20:38
zofija pisze:Tak jak kiedyś pisałam, o ile RE050 to dobra opona, o tyle ma straszne tendencje do ząbkowania się i wtedy staje się strasznie głośna. Czasem dzwięki potrafią przypominać rozwalone łożyska.
Ja mam funkiel nówka nie wyząbkowane a w okolicy 110km/h dają po uszach tak jak opisujesz. Barbie pocieszała że na ciepło będzie ciszej ale jakoś tak nie bardzo, raczej od rodzaju asfaltu zależy.
GT III
-
barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: OOOO
-
Polubił:
34 razy
-
Polubione posty:
87 razy
Post
8 kwie 2011, o 23:30
GT III pisze:zofija pisze:Tak jak kiedyś pisałam, o ile RE050 to dobra opona, o tyle ma straszne tendencje do ząbkowania się i wtedy staje się strasznie głośna. Czasem dzwięki potrafią przypominać rozwalone łożyska.
Ja mam funkiel nówka nie wyząbkowane a w okolicy 110km/h dają po uszach tak jak opisujesz. Barbie pocieszała że na ciepło będzie ciszej ale jakoś tak nie bardzo, raczej od rodzaju asfaltu zależy.
Ja słyszałam wyraźną różnicę w dźwiękach zależną od temperatur. I ogólne zachowanie na zimno jakby gorsze. A jeździłam na 2 kompletach re050, więc to raczej nie były cechy osobnicze... no chyba że moje

barbie
-
GT III
- 2 gwiazdki
- Auto: Lanos 2,0 N/A MY08
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 kwie 2011, o 21:03
Jest nowy trop w sprawie :). W 1,6 też tak huczało tylko że przy 80 km/h i też miałem teorie że to opony. Pożyczyłem go ojcu na kilka miesięcy a ten nie zdzierżył i wymienił łożyska z przodu. Efekt ...
cisza 
.
GT III
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
181 razy
-
Polubione posty:
109 razy
Post
12 kwie 2011, o 13:01
barbie, bardzo dziękuję za rzeczową opinię z codziennego użytkowania . Zdecydowałem się na SZ90 . Pozostałym doradcą również dziękuję . Jak założę to się podzielę info o oponkach, aczkolwiek jeżdżę jak kapelusz więc nie będzie to super opinia

Piter 35