Strona 1 z 1

Profil opon - różnice

: 5 lis 2008, o 17:13
autor: Heller
Czy przejście z profilu 45 na 40 spowoduje jakieś szczególne zmiany w zachowaniu auta/zużyciu czegokolwiek/odczuciach kierowcy itd ?

Czy może raczej wsio ryba i przy takiej małej różnicy (45 na 40) bez znaczenia ?

Re: Profil opon - różnice

: 5 lis 2008, o 17:16
autor: vibowit
Heller, licznik będzie przekłamywał i trochę bardziej będzie nosiło w koleinach.
Ja mam teraz na aucie 40 i do tego bardzo twarde. W koleinach jest niezła walka z kierownicą.

PS. A dlaczego chcesz to zrobić?

Re: Profil opon - różnice

: 5 lis 2008, o 17:19
autor: Heller
vibowit pisze:Heller, licznik będzie przekłamywał i trochę bardziej będzie nosiło w koleinach.
Ja mam teraz na aucie 40 i do tego bardzo twarde. W koleinach jest niezła walka z kierownicą.

PS. A dlaczego chcesz to zrobić?
Rozumiem, że przekłamywał w przód czyli będzie pokazywał, że jest szybciej niz jest ?

Jeśli tak - to niższy profil działa na rzecz bezpieczeństwa - myślisz, że gnasz a nie gnasz :mrgreen:


PS - Powiedzmy, że .."muszę" zmienić opony i stąd pytanie czy brać 40 czy zostać przy 45

Re: Profil opon - różnice

: 5 lis 2008, o 17:22
autor: Godlik
Heller pisze: Czy może raczej wsio ryba i przy takiej małej różnicy (45 na 40) bez znaczenia ?
A zmieniasz szerokość...? Bo wbrew pozorom 40 przy 215, to nie to samo co przy 205...

Re: Profil opon - różnice

: 5 lis 2008, o 17:31
autor: vibowit
Godlik pisze:
Heller pisze: Czy może raczej wsio ryba i przy takiej małej różnicy (45 na 40) bez znaczenia ?
A zmieniasz szerokość...? Bo wbrew pozorom 40 przy 215, to nie to samo co przy 205...
Ja założyłem, że szerokość zostaje bez zmian.

Heller, masz rację, wpływa korzystnie na bezpieczeństwo i dobre samopoczucie. :mrgreen:

Re: Profil opon - różnice

: 25 paź 2009, o 12:50
autor: MISIEK062006
powinieneś popatrzeć na drogi po których się poruszasz przejście z 45 na 40 nie jest bezkarne bo całe zawieszenie będzie dostawało w kość fakt auto staje sie stabilne lepiej sie zbiera ale komfort jest gorszy