Czy przejście z profilu 45 na 40 spowoduje jakieś szczególne zmiany w zachowaniu auta/zużyciu czegokolwiek/odczuciach kierowcy itd ?
Czy może raczej wsio ryba i przy takiej małej różnicy (45 na 40) bez znaczenia ?
Profil opon - różnice
Re: Profil opon - różnice
Heller, licznik będzie przekłamywał i trochę bardziej będzie nosiło w koleinach.
Ja mam teraz na aucie 40 i do tego bardzo twarde. W koleinach jest niezła walka z kierownicą.
PS. A dlaczego chcesz to zrobić?
Ja mam teraz na aucie 40 i do tego bardzo twarde. W koleinach jest niezła walka z kierownicą.
PS. A dlaczego chcesz to zrobić?
czarne jest piękne...
Re: Profil opon - różnice
Rozumiem, że przekłamywał w przód czyli będzie pokazywał, że jest szybciej niz jest ?vibowit pisze:Heller, licznik będzie przekłamywał i trochę bardziej będzie nosiło w koleinach.
Ja mam teraz na aucie 40 i do tego bardzo twarde. W koleinach jest niezła walka z kierownicą.
PS. A dlaczego chcesz to zrobić?
Jeśli tak - to niższy profil działa na rzecz bezpieczeństwa - myślisz, że gnasz a nie gnasz
PS - Powiedzmy, że .."muszę" zmienić opony i stąd pytanie czy brać 40 czy zostać przy 45
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Profil opon - różnice
A zmieniasz szerokość...? Bo wbrew pozorom 40 przy 215, to nie to samo co przy 205...Heller pisze: Czy może raczej wsio ryba i przy takiej małej różnicy (45 na 40) bez znaczenia ?
Re: Profil opon - różnice
Ja założyłem, że szerokość zostaje bez zmian.Godlik pisze:A zmieniasz szerokość...? Bo wbrew pozorom 40 przy 215, to nie to samo co przy 205...Heller pisze: Czy może raczej wsio ryba i przy takiej małej różnicy (45 na 40) bez znaczenia ?
Heller, masz rację, wpływa korzystnie na bezpieczeństwo i dobre samopoczucie.
czarne jest piękne...
-
MISIEK062006
- 2 gwiazdki
- Auto: IMPREZA WRX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Profil opon - różnice
powinieneś popatrzeć na drogi po których się poruszasz przejście z 45 na 40 nie jest bezkarne bo całe zawieszenie będzie dostawało w kość fakt auto staje sie stabilne lepiej sie zbiera ale komfort jest gorszy