WiS pisze: Coś bliżej z doświadczeń - zwłaszcza hamowanie suche/mokre, trakcja w piachu/błocie...?
Hamowanie - ABS się nie włączał, słabym ogniwem były klocki , i na Pojeżdzaffce dały radę na piachu.
IMHO ciut lepsze od ER300.
WiS pisze: Coś bliżej z doświadczeń - zwłaszcza hamowanie suche/mokre, trakcja w piachu/błocie...?
do poduszki:WiS pisze:Rzecz w tym, że wcale niekoniecznie musi być tanio. Ma być dobrze. Tyle, że (dla zasady) nie chcę płacić za samą markę. Poza wspomnianymi Goodyerami widzę np. Pirelki P1, ale czy ktoś mnie przekona, ze naprawdę, w czym i o ile są lepsze od tych Dębic?
Goodyeary 170 zł, Pirelli 180, Dębice 120... gdy człowiek jest przyzwyczajony do cen wiekszych rozmiarow, to tutaj wszystko jest "budżetowe"
WiS, ujeżdżam już drugi komplet ContiPremiumContact2 w Legasiu (ostatnio kupowałem u lukassa - polecam) i jestem bardzo zadowolony. Trochę inny rozmiar, bo 16", ale to chyba nieważne. Komfortowo, ale przyczepnie, zarówno na suchym jak i na mokrym. Po jakimś błocie też na nich jeździłem, no ale wiadomo - Legaś póki nie zawiśnie, to z każdej dziury wyjedzieWiS pisze:No to chyba posprzątane - Leon, Łukaszenka, dzięki wielkie
Jeszcze sobie tylko, dla pewności, spróbuję znaleźć jakiś świeższy test niż 2011, bo Goodyear ma jednak nowszą generację, niż ta opisana w linku Dyktatora.
Godlik, to raczej nie jest Twoje złudzenie, skoro piszą o tym również w tym teście, który linkowałem:Godlik pisze:Z tego co pamiętam, wygrywają większość (a na pewno są w czołówce) różnych testów w Auto Światach i innych Motorach.
Z minusów, to mam wrażenie że jednak jakoś szybciej się zużywają. Ale może to tylko złudzenie.
Te temp. to +czy -, bo coś pokrętnie piszesz.Chloru pisze: Sucho, temp. zewnętrzna ~15 stopni. Rewelacja. Precyzyjnie, cicho (to mało istotne ), masa przyczepności. Brak jakichkolwiek opóżnień na ruchy kierownicą. Po nagrzaniu opony hamulec ~280 mm, żółte EBC musi się napracować, żeby zablokować koła. Uważamy na syf na drodze (zresztą wszyscy wiemy po co leży piasek na drodze )
Mokro, temp. zewnętrzna ~15 stopni. Nie ma żadnych problemów z przyczepnością. Oczywiście granica leży dużo bliżej niż na sucho ale dalej jest to bardzo przewidywalna opona z niezłymi osiągami. Można bezstresowo podróżować drogą ekspresową UWAGA: koleiny z wodą - uważamy Potrafi zerwać przyczepność przy prędkościach podróżnych ~100 km/h oraz przy przyspieszaniu nawet na III biegu. SZ90 miała w takich sytuacjach sporo więcej zapasu.
Jak poleją chemią, to czemu nieChloru pisze:
Widziałeś kiedyś, żeby było minus 15 stopni i mokro na drodze?