Witam.
Zamierzam stać się szczęśliwym posiadaczem jakże pięknego autka jakim jest Subaru Legacy IV generacji Jak wiadomo ceny benzyny osiągają horrendalne wartości, więc chciałbym kupić egzemplarz wyposażony w instalacje LPG lub samemu ją założyć w niedalekiej przyszłości. Stąd pytanie do Was drodzy forumowicze. Jaki silnik w Legacy IV generacji najlepiej znosi LPG oraz z którą wersją silnikową jest najmniej problemu w czasie serwisowania. Pozdrawiam
Jaki silnik LEGACY IV najlepszy do gazu?
Re: Jaki silnik LEGACY IV najlepszy do gazu?
Najmniej zabawy jest z silnikami SOHC czyli
2.5 165KM SOHC
2.0 137KM SOHC
Regulacja zaworu na śrubki bez wyjmowania silnika
W 2.0 165KM lub 150 KM DOHC regulacja jest na szklanki i konieczne jest wyjęcie silnika lub znalezienie magika który zrobi to bez wyjmowania silnika ale zajmie to tyle samo czasu i będzie kosztować podobnie.
2.5 165KM SOHC
2.0 137KM SOHC
Regulacja zaworu na śrubki bez wyjmowania silnika
W 2.0 165KM lub 150 KM DOHC regulacja jest na szklanki i konieczne jest wyjęcie silnika lub znalezienie magika który zrobi to bez wyjmowania silnika ale zajmie to tyle samo czasu i będzie kosztować podobnie.
Pozdrawiam. Bzikus7.
Re: Jaki silnik LEGACY IV najlepszy do gazu?
Okej a czy ktoś orientuje się jaki jest przybliżony koszt regulacji zaworów w przypadku silnika DOHC. Wiem, że ceny mogą się wahać w zależności od warsztatu ale jaki to może być mniej więcej koszt? Oraz czy prawdą jest, że po przejechaniu pierwszych 100tys kilometrów na LPG, regulacja zaworów wymagana jest co następne 50tys?