Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Subaru Impreza 2.0 GX 125KM - przejść na gaz?

Sprawy LPG, diesli, hybryd i baterii słonecznych omawiamy tutaj.

Post 26 mar 2015, o 07:40

Spotkałem się już z gorszymi wyzwiskami niż takie dziecinne zabawki. Na jednym forum to jak napisałem, że brc to dobra instalacja. To nawet admin zaczął wciskać kity, że jestem nienormalny :-p . Albo mi za to płacą :giggle: . Bo stag :roll: jest najlepszy czy tam zenit :roll: .
Każdy ma własny rozum ale wydanie kilka tysięcy na samochód. Którego koszt jest podobny do takiej instalacji to dla mnie porażka :wall: . Ale co kto woli. :whistle:
vertus
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Forester 2.5
Skąd: Warszawa
  

Post 26 mar 2015, o 09:35

Pal juz licho jaka instalka i za ile,chodzi o poziom dyskusji i brak kultury.Szczytem buractwa jest pytać się o coś po czym zwyzywać kogoś za to ze odpowiedział w temacie ,bo nie po myśli pytającego?Jak taki alfa i omega to po uj pyta,niech zakłada co chce, nawet i na paliwo ciekle z apollo 13.
Bo_lo
2 gwiazdki
 
Auto: Impreza GF 2.016v 125hp season
  

Post 26 mar 2015, o 10:39

Warto przynajmniej na tym Forum to buractwo tępić bo inaczej zburaczejemy z kretesem. Fajnie, że nie tylko ja lubię buraki ale w barszczu lub na stole duszone wraz z zającem w sosie śmietanowym. :thumb:
Sławek
3 gwiazdki
 
Auto: Forester 2.0XT,Justy G3,Outback H6
Skąd: Szczecin
  

Post 28 mar 2015, o 18:12

Może troszeczkę się zagalopowałem. Ale nie zmienia to faktów. Widziałem wiele subaru w ciekłym nowe i stare. Nie ważne jakie. Warto wygłaszać swoje opinie ale trzeba mieć czasem na uwadze wartości innych. Włożyłem w ten samochód sporo pieniędzy, czasu i siebie. Nie chciałbym aby ktoś mówił mi, że to vo stworzyłem. Jest do pupy :x To denerwujące. Ale chyba i tak skuszę się na kme.
Będę jeszcze rozmawiał z mechanikiem zobaczymy co powie.
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 30 mar 2015, o 17:05

Bunkinowski napisał(a):Może troszeczkę się zagalopowałem. Ale nie zmienia to faktów. Widziałem wiele subaru w ciekłym nowe i stare. Nie ważne jakie. Warto wygłaszać swoje opinie ale trzeba mieć czasem na uwadze wartości innych. Włożyłem w ten samochód sporo pieniędzy, czasu i siebie. Nie chciałbym aby ktoś mówił mi, że to vo stworzyłem. Jest do pupy :x To denerwujące. Ale chyba i tak skuszę się na kme.
Będę jeszcze rozmawiał z mechanikiem zobaczymy co powie.



No to masz za duży próg stresowy. Radzę troszkę zwolnić i podziałać w jakimś hobby :)
Wtedy nabiera się dystansu do wszystkiego.

Nie chciałem cię obrazić. Ale montowanie do tego samochodu instalacji "ciekłej" to strata pieniędzy. Owszem możesz to zrobić ale będzie to większy wydatek od wspomnianej przez ciebie KME.
A wolę abyś pomyślał i założył instalację. Która będzie dobrej jakości i odpowiedniej ceny.
Sam zobaczysz, że to będzie lepsze połączenie niż wydatek kilku tysięcy więcej. Jak boisz się o stratę na mocy to przypomnę tobie, że nie będziesz używał tylko gazu. Ale twoją podstawą jest także sama benzyna. Co nie spowoduje u ciebie większego ubytku. Będziesz zawsze mógł się pobawić na torze za pomocą podstawowego paliwa. A w trakcie jazdy używać go jako zapasowego.
vertus
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Forester 2.5
Skąd: Warszawa
  

Post 2 kwi 2015, o 15:05

No masz trochę racji. Przecież nie będę używał tylko gazu do wszystkiego.
Kme to chyba najlepsze rozwiązanie. Dziękuję za pomoc.
Najwyżej nie będę oszczędzał na wtryskach.
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 3 kwi 2015, o 19:23

Bunkinowski napisał(a):No masz trochę racji. Przecież nie będę używał tylko gazu do wszystkiego.
Kme to chyba najlepsze rozwiązanie. Dziękuję za pomoc.
Najwyżej nie będę oszczędzał na wtryskach.

Nie łapię o co chodzi z "używaniem gazu do wszystkiego".
Przyznaję, że nie do końca rozumiem dlaczego wtrysk ciekłego gazu (V gen) nie przyjął się na rynku, ale nie dyskutuję z faktami.
A te mówią, że IV gen to dojrzała i sprawdzona technologia do wtrysku pośredniego.
Zatem sensowny i popularny na rynku sterownik jak KME czy Tech czy Stag zapewni właściwą pracę na gazie, a instalacja będzie sensowniejsza ekonomicznie.
Przy czym oczywiście nie należy oszczędzać na wtryskiwaczach ani reduktorze.
Ja montuję i polecam Barracudy. Reduktor może być KME :) do tego auta - Tur.
Milak
(ex- OBK MY01 H6)
milak
1 gwiazdka
 
  

Post 3 kwi 2015, o 21:12

Panowie, instalacja wtrysku gaz w fazie ciekłej nie przyjmuje się ponieważ jej zasadniczym problemem jest trwałość pompy gazu. niestety nawet Vialle i Prins mają problemy z niezawodnością tego podzespołu. Warsztatu montujące owe instalacje zalecają rewizję pompy co ok 60 tyś. km a jej koszt to ok 600 zł.
Drugim zasadniczym problemem jest wydajność pompy, która sięga obecnie 35kW/cyl ale tylko do silnika 4 cylindrowego.
Abstrahując od instalacji wtrysku ciekłego to w chwili obecnej jest wiele instalacji wtrysku paliwa w fazie odparowanej, których możliwości są na tyle rozbudowane, że spokojnie zaspokoją potrzeby silników takich samochodów jak Subaru. nie mniej jednak należy pamiętać, że najistotniejszym elementem przy adaptacji pojazdu do zasilania gazowego jest montażysta. W mojej ocenie 70% sukcesu to właśnie doświadczony człowiek, który wie co i jak się montuje oraz jakie to ma możliwości. Pozostałe 30% to aparatura instalacji gazowej.
Paulus1008
0 gwiazdek
 
Auto: Impreza WRX Type RA STi
  

Post 3 kwi 2015, o 21:55

@milak
Tur za słaby do gt, min. Gold lub inny o podobnej mocy.
@Paulus1008
Tu chodzi o cenę bo te 600zł na 6 lat to żaden wydatek.
Do tego dochodzi mało punktów montażu.
Co do wydajności pompy zgadzam się w 100%.
A kumaty gazownik to nawet 90% sukcesu.
Duniek
2 gwiazdki
 
Auto: tak brzydkie, że aż ładne
  

Post 4 kwi 2015, o 10:23

@Paulus1008

Rozumiem, że jest to taki wydatek co 60 tysięcy.
Tak samo jak wymiana rozrządu, czy oleju.
Cena nie jest wysoka, na pewno zależy także od rodzaju zastosowanej pompy gazu.

@milak

Chodzi mi tu bardziej o jazdę po mieście i wchodzenie bokiem ;3
Kurde masz rację D: Zapomniałem pomyśleć nad tematem reduktora.
Ale to już chyba zrobię na miejscu.

@Duniek

To tak samo jak napisałem o rozrządzie, cena podobna.
A dobry mechaniki to zawsze połowa sukcesu.
To wie każdy co raz w swoim życiu robił jakąś blacharkę.
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 4 kwi 2015, o 17:43

Duniek napisał(a):@milak
Tur za słaby do gt, min. Gold lub inny o podobnej mocy.

Tur za słaby do 125KM?
A to ja przepraszam. Najwyraźniej nie znam się.... :(
Milak
(ex- OBK MY01 H6)
milak
1 gwiazdka
 
  

Post 7 kwi 2015, o 10:53

Z tego co zauważyłem to można kupić większość rzeczy na allegro.
Fajna opcja. Szkoda, że te aukcje są tak mało treściwe. Jakby było więcej informacji nie miał bym nic przeciw. Widziałem instalkę za 800 złotych ale to 136 km i nie wiem z którego stulecia. Chyba dobra by była do cienko cienko :)
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 13 kwi 2015, o 15:22

Siemka chłopaki ale tak czy siak. Pozostałem przy ciekłym. Doszedłem do wniosku, że i tak coś trzeba raz na jakiś czas wymienić więc, nic się nie stanie. Ale przede wszystkim sądzę, że instalacja ciekła dała mi więcej niż zwykły gaz. Owszem mam samochód dopiero od dzisiaj na gazie. Ale jeździ się tak samo. Nie jestem mistrzem photoshopa więc przepraszam za słabe efekt :( Obrazek

Może to trochę babskie ale bardzo podoba mi się ten złoty, pasuje mi do alu :D
Obrazek Obrazek

Energy gaz fajnie się spisało. Szkoda tylko ,że cała instalacja nie jest złota :P
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 14 kwi 2015, o 20:42

a tak z czystej ciekawości ile $$ za ciekłą teraz sobie życzą?
Think.Feel.Drive.
ozarek
2 gwiazdki
 
Auto: Lancia Delta HPE GT/ Subaru Forester MY02 N/A
Skąd: SJ
  

Post 8 maja 2015, o 09:26

w temacie podobnym mi do forestera 125km z 99roku z ciekawosci wycenili okolo 1800zl za lpg a jak na pelen wypas jakies super dobre wtryski i wlew pod klapke itd plus ogolnie calosc ponoc gorna polka 2400zl... przy moich 15-20tys km rocznie i tak sie oplaca... o ile lpg nie podskoczy do 3 a benzyna nie stanieje... inna rzecz ze jakos gazu nie lubie bo nie mialem nigdy... jakby ktos umial mnie przekonac ze warto...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
zinc
4 gwiazdki
 
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Skąd: Wrocław
  

Post 9 maja 2015, o 22:21

Jeśli chcesz zamontować instalację w tej cenie to albo znalazłeś w kiblu diament i jesteś bardzo wygrany,
albo Twoje obawy przed założeniem instalacji są bardzo słuszne.
Nie twierdzę, że mam rację, ale na Twoim miejscu odpytałbym człowieka z http://www.v-gaz.pl/kontakt.html
Sądzę, że przypuszczam, że będzie drożej ale będzie bardziej się opłacać.
Milak
(ex- OBK MY01 H6)
milak
1 gwiazdka
 
  

Post 10 maja 2015, o 12:24

zinc napisał(a): gazu nie lubie bo nie mialem nigdy... jakby ktos umial mnie przekonac ze warto...


Wiesz nikt nikogo nie zmusza. To Twoje $. U mnie jeżdżąc poprzednim autkiem byłem ponad 7k pln do przodu w cenie zakupu lpg w odniesieniu do niezagazowanego samochodu. Ktoś na forum (nie pamiętam już czy tym ;-) ) pisał, że jeżdżąc na lpg "zaoszczędził" na używane xt :lol: Nie pisał czy odłożył :razz:
Ceny, które Ci zaproponowano są troszeczkę niskie.
Gdybyś się zdecydował, załóż u kogoś kto ma o tym pojęcie i choć trochę ogarnia subaru. Z tego co się doczytałem forumowy guru na ten moment polecał instalację kme z wtryskami hana. Mi nie chciało się jechać do stolicy i zdecydowałem się na staga z baracudami. Później doczytałem, że są o.k. ale nieco "mulą" na niskich obrotach i faktycznie tak jest. Niemniej podstawa to montaż u dobrego gazownika a komponenty są drugorzędne. Jeżeli chodzi o przyśpieszenie większej różnicy nie widzę, choć mam wrażenie że na pb było odrobinkę lepiej, za to odczuwam różnicę przy tankowaniu i miesięcznych wydatkach na paliwo.
Panther
2 gwiazdki
 
  

Post 12 maja 2015, o 19:05

zinc napisał(a): jakby ktos umial mnie przekonac ze warto...


jeżeli sam nie jesteś przekonany to nie zakładaj, bo będziesz szukał tylko wad, a po co masz sobie życie uprzykrzać?
W zasadzie 'za' jest tylko kwestia oszczędności i jeżeli na instalacji nie będziesz oszczędzał, założy i zgra to ktoś kumaty to potem się odwdzięczy. Jeżeli oszczędzanie zaczniesz od gazownika, przez komponenty po strojenie to z oszczędzania wyjdzie studnia, często bez dna.
Think.Feel.Drive.
ozarek
2 gwiazdki
 
Auto: Lancia Delta HPE GT/ Subaru Forester MY02 N/A
Skąd: SJ
  

Post 4 cze 2015, o 11:29

ozarek napisał(a):a tak z czystej ciekawości ile $$ za ciekłą teraz sobie życzą?


Tutaj masz cennik przejrzyj sobie http://www.egp.pl/cennik.htm
Wszystko zależny od tego ile masz cylindrów ale też od kucyków.
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 4 cze 2015, o 11:32

zinc napisał(a):w temacie podobnym mi do forestera 125km z 99roku z ciekawosci wycenili okolo 1800zl za lpg a jak na pelen wypas jakies super dobre wtryski i wlew pod klapke itd plus ogolnie calosc ponoc gorna polka 2400zl... przy moich 15-20tys km rocznie i tak sie oplaca... o ile lpg nie podskoczy do 3 a benzyna nie stanieje... inna rzecz ze jakos gazu nie lubie bo nie mialem nigdy... jakby ktos umial mnie przekonac ze warto...


Mogę strzelać ale na 80% zamontowałeś u siebie staga, mam rację ?
Możesz wrzucić jakieś zdjęcia, to będziemy cię dowartościowywać. :)
Też się śmiałem, coraz więcej ludzi ma gaz to i cena będzie musiała podskoczyć.
Bo jak to może być, że nasza kochana Unia nie da nam kolejnego powodu by żyć zdrowo? Większa cena gazu to mniej jazdy, a mniej zady to zdrowsze środowisko.
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 4 cze 2015, o 11:35

milak napisał(a):Jeśli chcesz zamontować instalację w tej cenie to albo znalazłeś w kiblu diament i jesteś bardzo wygrany,
albo Twoje obawy przed założeniem instalacji są bardzo słuszne.
Nie twierdzę, że mam rację, ale na Twoim miejscu odpytałbym człowieka z http://www.v-gaz.pl/kontakt.html
Sądzę, że przypuszczam, że będzie drożej ale będzie bardziej się opłacać.


Jakbym miał diament to kupił bym najnowszą http://superauto24.se.pl/nowosci/nowe-s ... 74796.html
A nie wydawał na jakąś szrotową instalację, najwyżej zamontował być coś od tego w h**** drogiego prinsa. Ale z diamentem to problemów by nie było.
Kto wie co ja mam jeszcze w kiblu.
Bunkinowski
0 gwiazdek
 
Auto: Subaru Impreza
  

Post 4 gru 2016, o 14:24

Bunkinowski,
Cześć,
Jak sprawuje się instalacja w Twoim Subaru? Masz Vialle? Działa bezproblemowo?
Pozdr
Wacław
Mont
0 gwiazdek
 
  

Poprzednia strona

Powrót do Alternatywne formy zasilania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości