Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Nie mam teraz fotek, Reduktor mam Tomasetto at13 Antartic
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Jedną sztukę. Wg oficjalnych danych obsługuje do 380KM - Realnie nie wystarcza na 225KM?
BTW - Miałem dobre podejrzenia co do ostatniego szarpania: Filtr gazu płynnego cały zatkany jakimiś opiłkami metalu! Dosłownie się z niego wysypywało... Skąd się to wzięło?! Na gazie przejechałem góra kilka tyś. kilometrów.... Ciekawe w jakim stanie filtr fazy lotnej, nie zaglądałem jeszcze...
BTW - Miałem dobre podejrzenia co do ostatniego szarpania: Filtr gazu płynnego cały zatkany jakimiś opiłkami metalu! Dosłownie się z niego wysypywało... Skąd się to wzięło?! Na gazie przejechałem góra kilka tyś. kilometrów.... Ciekawe w jakim stanie filtr fazy lotnej, nie zaglądałem jeszcze...
- Soltys
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Auto: Legacy 2.5 GX MT / Turbodziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Realnie jakby zrobił 180 wolnossących to byłbym zadowolony. Jak ładuje 1.2 to masz sporo mocy, do tego do tych wtryskiwaczy trzeba bardzo stabilnego ciśnienia bo może okazać się, że są za słabe. Ja bym go wywalil i wsadził dwa inne. Jak uda się wsadzić to AC150 x 2 lub KME Twin.
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Zastanawiam się nad wymianą tego reduktora, bo na mrozach to on mi mocno niedomagał. Jakie są sprawdzone typy, które dają radę zawsze i wszedzie, czy to mróz, czy lato? Ktoś mi poleca KME Extreme jako coś co "ma szansę" działac na dużych mrozach jak należy.
Zastanawiam się nad "fizyką" LPG: Nie ma pompy (I - IV generacja), polegamy na prężności par. Wg przepisów "zimowe LPG" ma mieć min. 150kPa (1.5b) przy -5*C.... Czy to oznacza, że w silniku doładowanym np. 1.0b maksymalne nadciśnienie gazu jakie można uzyskać to 0.5b? (1.5b ciśnienia gazu w zbiorniku minus 1b, które trzeba "pokonać" w dolocie)? Czy dobrze rozumuje jak to działa?
Zastanawiam się nad "fizyką" LPG: Nie ma pompy (I - IV generacja), polegamy na prężności par. Wg przepisów "zimowe LPG" ma mieć min. 150kPa (1.5b) przy -5*C.... Czy to oznacza, że w silniku doładowanym np. 1.0b maksymalne nadciśnienie gazu jakie można uzyskać to 0.5b? (1.5b ciśnienia gazu w zbiorniku minus 1b, które trzeba "pokonać" w dolocie)? Czy dobrze rozumuje jak to działa?
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Wymieniam reduktor. Wyszło, że usyfiła się ta taka iglica przez co strasznie gubił ciśnienie przy nagłym dodaniu gazu. Po wyczyszczeniu wszystko śmigało... Do czasu, gdy objawy się powtórzyły wiec pewnie znów jest syf. Poza tym nadal nie trzymał najładniej ciśnień wiec zapadła decyzja o zmianie.
Czy KME Twin się nada? Ma klapkowe zawory, może one sie tak syfić nie będą?
Czy KME Twin się nada? Ma klapkowe zawory, może one sie tak syfić nie będą?
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Reduktory klapkowe są odporniejsze na zabrudzenia ale też brudny gaz je zabija.
KME Twin albo KME Extreme wydają sę dobrym wyborem. Ogólnie reduktory KME należą do najlepszych na rynku.
KME Twin albo KME Extreme wydają sę dobrym wyborem. Ogólnie reduktory KME należą do najlepszych na rynku.
- Soltys
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Auto: Legacy 2.5 GX MT / Turbodziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Instalacja LS.NEXT - Problem z wystrojeniem (WRX 2.0)
Extreme ma trzpien jak dobrze kojarze.
Co do reduktorow KME to Tur i 2 sklejone tury czyli Twin sa ok. Reszta ma sporo wad.
Co do reduktorow KME to Tur i 2 sklejone tury czyli Twin sa ok. Reszta ma sporo wad.