Witam,
zastanawiam się czy reduktor KME Silver Turbo 240KM da radę (miał ktoś doczynienia z tym reduktorem?), czy kupować od razu Golda? Instalacja składa się ze sterownika KME Nevo, wtryskiwacze Barracuda 130NL. Ewentualnie jaki reduktor polecacie, który trzyma stałe ciśnienie przy obciążeniu i nie podbija ciśnienia przy cut-off.
Jaki reduktor do Forestera 2.0XT 177KM
Re: Jaki reduktor do Forestera 2.0XT 177KM
Zamiast reduktora KME Silver lepiej wziąć KMETur lub KME Gold.
- rederyk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: lubelskie
- Auto: Forester SH 2.5 XT, CBR1100XX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Jaki reduktor do Forestera 2.0XT 177KM
Czy ktoś mógł by się wypowiedzieć na temat reduktora AC R01 250KM w Subaru? Podobno jest bardziej stabilny ciśnieniowo i termicznie od KME
Re: Jaki reduktor do Forestera 2.0XT 177KM
W Subaru czy nie w Subaru reduktor będzie się zachowywał podobnie :).
Wydajność termiczna ACR powinna być może rzeczywiście nieco lepsza niż KME, ale nie na tyle aby był to zdecydowany argument za wyborem tego reduktora. Kilka lat temu montowaliśmy bardzo dużo, potem były problemy z jakością, obecnie podobno znów jest OK. Pewnym minusem ACR może być to, że nie da się go samemu naprawić/zregenerować tylko trzeba wysłać do AC. Ale jeżeli rzeczywiści znów są dobre to spokojnie 100k km powinien wytrzymać.
My ostatnio preferujemy KME, ale może znów trzeba ACR potestować.
177KM zasiliłbym zdecydowanie grubym Faro.
I zarówno Silver, Tur, Gold, Gold GT, ACR01 150KM, ACR01 250KM będą działać.
Za TURem przemawia klapkowa konstrukcja - odporność na syf z gazu, choć jest to jednocześnie pewien minus dla turbo.
Za ACRem bardzo silny argument niskich przerostów ciśnienia po cutoffie (brak "pompowania się reduktora").
Wydajność termiczna ACR powinna być może rzeczywiście nieco lepsza niż KME, ale nie na tyle aby był to zdecydowany argument za wyborem tego reduktora. Kilka lat temu montowaliśmy bardzo dużo, potem były problemy z jakością, obecnie podobno znów jest OK. Pewnym minusem ACR może być to, że nie da się go samemu naprawić/zregenerować tylko trzeba wysłać do AC. Ale jeżeli rzeczywiści znów są dobre to spokojnie 100k km powinien wytrzymać.
My ostatnio preferujemy KME, ale może znów trzeba ACR potestować.
177KM zasiliłbym zdecydowanie grubym Faro.
I zarówno Silver, Tur, Gold, Gold GT, ACR01 150KM, ACR01 250KM będą działać.
Za TURem przemawia klapkowa konstrukcja - odporność na syf z gazu, choć jest to jednocześnie pewien minus dla turbo.
Za ACRem bardzo silny argument niskich przerostów ciśnienia po cutoffie (brak "pompowania się reduktora").
Milak
(ex- OBK MY01 H6)
(ex- OBK MY01 H6)
-
fudżisubo;)
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: WR
- Auto: Forester S turbo MY-01
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Re: Jaki reduktor do Forestera 2.0XT 177KM
rederyk ja mam w swoim forku S turbo AC R01 czerwony i śmiga aż miło już 2 lata zero problemów. Kręcę forka czasami na maxa i daje bez problemu radę.
- rederyk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: lubelskie
- Auto: Forester SH 2.5 XT, CBR1100XX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Jaki reduktor do Forestera 2.0XT 177KM
Dzięki za odpowiedzi, wybór padł na AC R01. Wcześniej miałem KME Silver do 204KM i niestety nie polecam, za mała wydajność i za bardzo się pompuje przy cut-off. Niestety samochód kupiłem już z taką instalacją i (dopiero) teraz doprowadzam ją do ładu. Z tego co zdążyłem się zorientować to żaden KME nie nadaje się do turbo ze względu na przerosty ciśnienia przy cut-off. Czerwony AC R01 jakiś czas temu przeszedł jakiś "lifting" który wymusił prawidłowe przejście gazu przez labirynt i podobno jakość jest zdecydowanie lepsza.