Bergen pisze:Kumir, chcesz mieć namiastkę napędu na 4 koła, żeby się kolegom chwalić czy prawdziwą, realną, dobrą trakcję jaką zapewnia stały napęd na 4?
Jeśli to drugie, kup Subaru z manualną skrzynią.
Za stary jestem na chwalenie. To ma być do pracy, mało wyzywający (subaru górą) ale za razem bezpieczny - mam na myśl ewentualny "crash test" (volvo górą).
I ma być automat, bo miasto i stanie w korkach mnie już męczy (za stary jestem

).
Na razie kieruje swe preferencji w kierunku SUBARU oczywiście. Chociaż nie wiem czy nie zaryzykować i brać DIESLA (oczywiście bym poczekał już na automat).
Dzięki wszystkim za opinie. Można wywnioskować, że:
1. Brać SUBARU bez instalacji LPG.
2. Instalację montować w Polsce (najlepiej w Warszawie)
3. Żadnych dodatkowych kosztów instalacja LPG nie wymaga (prócz przeglądów)
4. Zasięg silnika 2.0 z LPG może wynieść w teorii 300km (na LPG) + 600-700km(na PB)......tak myślę

czytając tu i tam
no i tyle.... chyba można temat zamknąć.