własne? na mam własne auto, dokładnie to o czym piszesz i zagazowanewitekprytek pisze:Witam wszystkich;
Chciałbym prosić o poradę w sprawie montażu LPG do outbacka 3.0 H6 MY2002.
Mój poprzedni Legacy dojeździł do zasłużonego końca na LPG i nigdy nie było z nim problemów, ale tam był inny silnik.
Czy w tym roczniku silnik posiada automatyczną regulację luzu zaworowego (popychacze hydrauliczne?)
Czy ktoś ma doświadczenia (najlepiej własne, a nie zasłyszane) z takim modelem zagazowanego Outbacka?
- instalka była już jak kupiłem, ale pół roku temu serwisowana u JAKO - ogólnie nie ma się czemu przyczepić, ja nie narzekam, więc jak chcesz założyc - to uderzaj do JAKO, będziesz miał porządnie zrobione, wyregulowane i nie odczujesz różnicy w mocy.
Zawory niestety trza regulowac - i tanie to nie jest, bo silnik trza wyjąć ( w zaokragleniu jakieś 2000 zł jeżeli tylko na regulacji się skończy) - także pod względem serwisowym, co zaoszczędzisz na benzynie - wydasz co jakiś czas na serwisowanie - rachunek ekonomiczny wychodzi na zero.
Ja już instalkę miałem, więc trza było regulować - jak masz wybór to spokojnie przemyśl sprawę. Może dobra diagnostyka silnika pozwoli Ci na benzynie nie zbankrutować