Strona 3 z 7

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 10:20
autor: Azrael
So What!, na statoilu mieliśmy straszne stuki. Ja osobiście zwykłe auta bardzo często tam tankuje ale tak nam wychodzilo niestety.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 10:30
autor: So What!
Azrael, dzięki. Pytałem bo mój Forek jakoś nie przepada za ich 95.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 10:36
autor: Azrael
Co to znaczy nie przepada? Ja osobiście starsznie sęi śmieję z ludzi którzym silniki lepiejpracująna jakimś paliwie/oleju itp. Te rzeczy są w 99,999% autosugestią.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 10:41
autor: So What!
Azrael, miał taki lekki dołek (przymulenie) pomiędzy 2,5-3,2 obrotów. Kilkakrotnie tak mi się zdarzało po tankowaniu na tej samej stacji Statoil. Może woda w paliwie :roll: Po Shellu takich objawów nigdy nie miałem.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 10:43
autor: vibowit
So What!, moje poprzednie auto (AR166) miało podobne objawy zmulenia, po tankowaniu na niektórych stacjach. Być może była to oznaka umierającego przepływomierza, a może zbieg okoliczności.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 10:46
autor: Azrael
So What!, na pewno nie żadna woda, jak już to mazut. Ten dołek to cofający się zapłon z powodu spalania stukowego. Czasem jest to odczuwalne jako takie przymulenie czy nawet szarpnięcie. W autach wolnossących prawie nieodczuwalne przynajmenij dla mnie (może ja mam rozkalibrowaną dupohamownie bo ja mocy poniżej 300KM nie odczuwam w ogóle), widać na sprzęcie diagnostycznym.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 11:21
autor: Witek
Azrael pisze: Ja osobiście starsznie sęi śmieję z ludzi którzym silniki lepiejpracująna jakimś paliwie

Taaaa, jak 260 konna Impreza ma problemy, aby wyprzedzić zwykłą Astrę i sprawia wrażenie jakby turbo umarło, po zalaniu jakiegoś gówna na bp, to zaiste jest autosugestia... Oczywiście po zatankowaniu na innej stacji wszystko wróciło do normy.


Wiele słyszałem opowieści jak to auto miało większą v max na Racingu Shella (chyba jedyne "importowane" paliwo w Polsce), niż jakimś zwykłym paliwie.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 11:26
autor: Konto usunięte
ooo, cześć Witek :-)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 12:04
autor: FUX
Może ktos sie na jego koncie zalogował... ;-)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 12:40
autor: So What!
Azrael pisze: So What!, na pewno nie żadna woda, jak już to mazut. Ten dołek to cofający się zapłon z powodu spalania stukowego.
W każdym razie po zmianie stacji benzynowej problem zniknął :-)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 13:56
autor: Virus12
No niestety taka prawda, wystarczy że zaleje 98 zamiast racinga i już mi silnikiem trzęsie, jakiś zamulały jest, wolniej przyśpiesza, w korku nie da się jechać bo nim rzuca, falują obroty.
Zalewam znów racing i usterki jak ręką odjął.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 14:09
autor: j33mbo
nie powiesz mi ze lejesz racinga caly czas ? :)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 14:14
autor: So What!
j33mbo, chyba nie ma wyjścia ;-)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 14:32
autor: Virus12
j33mbo pisze:nie powiesz mi ze lejesz racinga caly czas ? :)
No jak chcesz to moge Ci nie mówić, ale niestety tak jest. 4.99zł all the time :D
w automapie mam wbite wszystkie stacje shella ktore maja racinga :D tak na wszelki wypadek jak na trasie mialoby zbraknąć :D

jak już nie mam wyjscia to leje kilka litrow 98 ale raczej tylko na dojazd do shella

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 14:43
autor: Witek
j33mbo pisze: nie powiesz mi ze lejesz racinga caly czas ? :)

Nie on jeden. Niektórzy posiadacze STi czy WRXów też. Przecież Maptek ma nawet w ofercie strojenie na 100racing.

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 15:56
autor: Gość
Po co zaraz wyrzucać kasę na jakieś kosmicznie drogie Racingi ? :roll:

Lać zwykłe najtańsze paliwo 95 i do tego dolewać metanol...
metanol chodzi w hurcie zdaje się , że po 1,50 zł.

tak robią w Stanach, to dlaczego nie u nas...
:mrgreen:

PS
Zapomniałbym dodać:
Oczywiście nalezy zgłosić w US fakt spalania w swoim samochodzie paliwa własnej roboty i uiścić nalezne podatki.
No ale o tym przecież praworządnym obywatelom nie musze pisać.
;-)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 18:31
autor: sherif
Azrael pisze: Kupił bym diesla. Dla mnie LPG nie jest opcją. Nkgdy nie było, ale od kiedy 4T ma serwisy i naprawiamy czasem te silniki po LPG to dziękuję wymiękam kompletnie.

Jak bym chcial diesla to bym sie subaru nie interesowal ;-)

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 21:23
autor: j33mbo
Virus12 pisze:
j33mbo pisze:nie powiesz mi ze lejesz racinga caly czas ? :)
No jak chcesz to moge Ci nie mówić, ale niestety tak jest. 4.99zł all the time :D
w automapie mam wbite wszystkie stacje shella ktore maja racinga :D tak na wszelki wypadek jak na trasie mialoby zbraknąć :D

jak już nie mam wyjscia to leje kilka litrow 98 ale raczej tylko na dojazd do shella
w sumie to sorry, pytanie zabrzmiało jakbym miał cię za freaka

teraz potrafię sobie wyobrazić, że można tak lubić silnik swojego samochodu

Re: gaz do h 6

: 18 wrz 2009, o 21:27
autor: Virus12
j33mbo pisze:
Virus12 pisze:
j33mbo pisze:nie powiesz mi ze lejesz racinga caly czas ? :)
No jak chcesz to moge Ci nie mówić, ale niestety tak jest. 4.99zł all the time :D
w automapie mam wbite wszystkie stacje shella ktore maja racinga :D tak na wszelki wypadek jak na trasie mialoby zbraknąć :D

jak już nie mam wyjscia to leje kilka litrow 98 ale raczej tylko na dojazd do shella
w sumie to sorry, pytanie zabrzmiało jakbym miał cię za freaka

teraz potrafię sobie wyobrazić, że można tak lubić silnik swojego samochodu
No takiego już kupiłem nie stroiłem go na 100oktan. w sumie nie płacze, mam te swoje ~280km bez modowania :D

Re: gaz do h 6

: 19 wrz 2009, o 06:54
autor: cerbera
ja tez tylko do miska 100oktan leje. :thumb:

Re: LPG w SUBARU,za i przeciw..porady i ciosy ;]

: 26 wrz 2009, o 13:51
autor: hszesc
czy to prawda ze w silnikach h 6 zeby wyregulowac zawory trzeba wyjmowac silnik i na gazie trzeba to robic czesciej i jakie sa tego koszta. dzieki za odpowiedz bo wiem ze sa tu fachowcy

Re: LPG w SUBARU,za i przeciw..porady i ciosy ;]

: 26 wrz 2009, o 15:41
autor: jarmaj
hszesc pisze:czy to prawda ze w silnikach h 6 zeby wyregulowac zawory trzeba wyjmowac silnik
Raczej tak


hszesc pisze:i na gazie trzeba to robic czesciej i jakie sa tego koszta.
Tak, dwa razy częściej.

Re: LPG w SUBARU,za i przeciw..porady i ciosy ;]

: 30 wrz 2009, o 17:46
autor: Azrael
hszesc pisze: czy to prawda ze w silnikach h 6 zeby wyregulowac zawory trzeba wyjmowac silnik i na gazie trzeba to robic czesciej i jakie sa tego koszta. dzieki za odpowiedz bo wiem ze sa tu fachowcy

W H6 ze zmiennym wzniosem zaworów nawet nie chcesz wiedzieć ile to kosztuje.

Re: LPG w SUBARU,za i przeciw..porady i ciosy ;]

: 30 wrz 2009, o 17:52
autor: Alan, Alan, Alan!
Azrael, rzuc cene dla 2.0T i H6 - ciekaw jestem co to znaczy duzo drozszy w naprawach/obsludze.

Re: LPG w SUBARU,za i przeciw..porady i ciosy ;]

: 30 wrz 2009, o 17:57
autor: jarmaj
remek pisze:Azrael, rzuc cene dla 2.0T i H6 - ciekaw jestem co to znaczy duzo drozszy w naprawach/obsludze.

Tylko że jak używa się do regulacji płytek, to cena zależy w dużym stopniu od ich zużytej ilości. A to może być różnie. Tak jest przynajmniej w 2.0.
Bo nie wiem, jak reguluje się w H6.