Niestety jedyna instrukcja jaką mam jest w języku francuskim...
Wlew już znalazłem :) Jest tuż za reflektorem.
Ale jak sprawdzić poziom płynu? Gdzie jest jakiś zbiorniczek wyrównawczy?
Powinienem sprawdzać na ciepłym (wiem, że nie na gorącym) czy na zimnym silniku?
Jak sprawdzić pozim płynu chłodniczego w GT'99?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
O Boziu, zaniepokoiło mnie to zdanie, że poziom płynu chłodniczego trzeba sprawdzać przy każdym tankowaniu :shock:.
Na olej jestem uczulony, ale płyn chłodniczy Muszę sprawdzić jak jest w instrukcji WRX'a, ale nie sądzę żeby się coś zmieniło.
Dobrze, że po każdym tankowaniu nie trzeba jechać do ASO sprawdzić np. poziom oleju w skrzyni albo grubości powłoki lakierniczej
Na olej jestem uczulony, ale płyn chłodniczy Muszę sprawdzić jak jest w instrukcji WRX'a, ale nie sądzę żeby się coś zmieniło.
Dobrze, że po każdym tankowaniu nie trzeba jechać do ASO sprawdzić np. poziom oleju w skrzyni albo grubości powłoki lakierniczej
Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru
mały 5150, nie popadaj w paranoję
Przy obsłudze samochodu kieruj się przede wszystkim swoim zdrowym rozsądkiem - bierz poprawkę na to, że większość podobnych zapisów w instrukcjach obsługi wszelakich to "dupochrony" dla producentów, żeby nikt im (producentom) przed sądem nie zarzucił, że "w instrukcji nie było napisane"...
Przy obsłudze samochodu kieruj się przede wszystkim swoim zdrowym rozsądkiem - bierz poprawkę na to, że większość podobnych zapisów w instrukcjach obsługi wszelakich to "dupochrony" dla producentów, żeby nikt im (producentom) przed sądem nie zarzucił, że "w instrukcji nie było napisane"...
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Dzięki wszystkim za rady. Skończyło się na wymianie chłodnicy i nic już nie cieknie. Nie powinno więc być już problemu z poziomem płynu. Ale oczywiście raz na jakiś czas nie zaszkodzi sprawdzić :)Dżanek pisze:A ja jednak proponowałbym sprawdzić w zbiorniku, który znajduje się na silniku. Stojąc przodem do samochodu po lewej stronie taki piękny srebrny błyszczący korek. Zbiornik wyrównawczy często oszukuje.