A nie 95 (w sensie - nasze 95)?matzerath pisze: że nasze paliwo 98 to ich 91
Kolektor równoodległościowy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Kolektor równoodległościowy
Re: Kolektor równoodległościowy
carfit pisze: to w takim razie gdzie jak nie w warunkach drogowych? na hamowni ?
W idealnym świecie development powinien przebiegać tak: hamownia silnikowa, hamownia podwoziowa, naturalne środowiko (droga/tor/OS), natomiast pomiar charakterystyki zewnętrznej (mocy/momentu) na hamowni silnikowej, ale powoziowa potrafi odtworzyć odpowiednie warunki żeby to było realne przybliżenie.
Symulacja drogi na hamowni (niskie obciążenie ustawione programowo) fajnie pokazuje jak rosną parametry takiego silnika turbodoładowanego względem tego co rzeczywiście powinien pokazać - rosną bo są mniejsze obciążenia termiczne, przepływy gazów itp. Słabe punkty silnika nie są tak wyraźne. Żeby odworzyć dobry pomiar trzeba by tę hamownię drogową zastosować pod górkę na 6 biegu przy 250km/h....
Między innymi to powoduje że 400KM potrafi być znacznie wolniejsze niż drugie 400KM

Aha - oczywiście mozna mieć inne zdanie, ale nieprzypadkowo zawodowcy w wielkim świecie mniej więcej w ten sposób działają.
-
carfit
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: nowy sącz
- Auto: RS6 MY17, JAG E-PACE, WRX by Carfit i inne
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kolektor równoodległościowy
Azrael pisze: Między innymi to powoduje że 400KM potrafi być znacznie wolniejsze niż drugie 400KMProblem w tym że to nie są do końca te same konie
no własnie , i tu sie zgadzam , jezdziłem paroma ok 400 KM subarakami , dalej nie chce mówić , bo wyjdzie niepotrzebna znowy kłótnia , a po co

-
carfit
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: nowy sącz
- Auto: RS6 MY17, JAG E-PACE, WRX by Carfit i inne
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kolektor równoodległościowy
jest gitmatzerath pisze:no dobra, to pogadajmy o moim samochodzie


Re: Kolektor równoodległościowy
Parafrazują klasyka
"Niech te wybuchnięte motory, jeszcze bardziej zewrą nasze szeregi".
"Niech te wybuchnięte motory, jeszcze bardziej zewrą nasze szeregi".

czarne jest piękne...
Re: Kolektor równoodległościowy
Ja moim Subaru otwieram oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówię - on jest nasz i to nie jest moje ostatnie słowo (...) A co się potem zrobi? Protokół zniszczenia...vibowit pisze:Parafrazują klasyka
"Niech te wybuchnięte motory, jeszcze bardziej zewrą nasze szeregi".
Z Kiełpina jesteś? W kuj.-Pom. czy innego?
Re: Kolektor równoodległościowy
A mnie się wydaje, że mniej więcej odkrywasz drogę, którą Marcin Czernik przebył swoim GT-kiem gdzieś w okolicach 2002 czy 2003 roku...matzerath pisze: Ja moim Subaru otwieram oczy niedowiarkom.
We are the leaders, wait for us! :P
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Kolektor równoodległościowy
No bardzo to możliwe. Nie wątpię, że nie jestem pionierem. Poproszę zatem o linka. Może uniknę kilku błędów w ten sposób. Program, który dostałem ze stanów działa pięknie. 400 koni nie ma ale nie zieje ogniem, nie prycha, nie strzela, chodzi jak aksamit. Jestem w ciężkim szoku. Jakiś kolo ze stanów pierdnął mi mapą od niechcenia i włala. Szczegóły opiszę w wątku strojenie w vtg albo coś tam...
Re: Kolektor równoodległościowy
Ja jestem z tego koło stolicy.matzerath pisze:Z Kiełpina jesteś? W kuj.-Pom. czy innego?
czarne jest piękne...
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Kolektor równoodległościowy
Linkami i to w dodatku interaktywnymi, są w tym przypadku tacy forumowicze jak Azrael czy Carfit.matzerath pisze:Poproszę zatem o linka.

Naprawdę mniej stracisz czasu i w finalnym efekcie pieniędzy, jak ich posłuchasz.