Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Virus12
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: JDM WRX MY97
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 sie 2010, o 00:21
Heja
czy można do tego :
upchnąć IC z:
czyli czy do modelu z 95r. tego ze skośnym IC można wsadzić ten prosty IC z modeli 96 97 ... 00
może ktoś ma jakąś instrukcje, ew co trzeba przerobić coby dobrze się trzymało.
Virus12
-
komancz
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 sie 2010, o 20:59
Virus12 pisze:Heja
czy można do tego :
upchnąć IC z:
czyli czy do modelu z 95r. tego ze skośnym IC można wsadzić ten prosty IC z modeli 96 97 ... 00
może ktoś ma jakąś instrukcje, ew co trzeba przerobić coby dobrze się trzymało.
da sie tylko po co?
tzn jezeli masz ukosny taki jak w sti (srebrny) to jest on bardzo dobry, jezeli masz czarny ukosny to warto zmienic, na ten od sti v5/6
trzeba obciac troche przepustnice i dopasowac lekko sciane grodziowa. Ten od v5/6 latwiej zaadoptowac niz z v3/4 gdzie trzeba obciac rure na zawor DV bo inaczej bedzie haczyla o siliczek krokowy.
komancz
-
Virus12
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: JDM WRX MY97
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 sie 2010, o 21:13
no nie jest ukośny i możliwość dołożenia czarnego prostego. Pytanie czy spasuje czy rzeźba i nie ma sensu.
Virus12
-
komancz
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 sie 2010, o 22:22
Virus12 pisze:no nie jest ukośny i możliwość dołożenia czarnego prostego. Pytanie czy spasuje czy rzeźba i nie ma sensu.
mozna zalozyc ale jest rzezba
komancz
-
Virus12
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: JDM WRX MY97
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 sie 2010, o 22:31
podziękował ładnie za udzielenie odpowiedzi
Virus12