Błąd C0071- problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy.
Być może że podczas wyjmowania maglownicy i podczas montażu koła były inaczej skręcone, albo kręcono kierownicą. Występuje wtedy problem różnicy między rzeczywistym kątem a tym widzianym przez czujnik, dodatkowo jest problem zerwania taśmy stanowiącej obrotowe połączenie kierownicy z instalacją (airbag, tempomat, sterowanie radiem i reszta elektryki w kierownicy)- jest inny zakres obrotu.
W czujniku kąta skrętu jest zawsze wskaźnik pokazujący jego pozycję "na wprost" i w tej pozycji należy go zakładać na kolumnę kierownicy przy kołach ustawionych na wprost.
Skąd błąd? Czujnik przestawiony daje info o kącie skrętu innym niż 0 stopni podczas jazdy na wprost, a czujnik obrotu samochodu wokół osi pionowej nie wykrywa skręcania samochodu. Występuje niezgodność między czujnikami sygnalizowana jakobłąd
