Witam,jestem tu nowy i mam też forka od roku.Chodź już zalogowoany na tym forum jestem od roku czasu nie udzielam się,tylko czytam różne problemy zwiazane z naszymi autkami.Z autka jestem bardzo zadowolony,(99r,125km,ej20,192...tyś km).Ale chętnie pomoge,myślę że masz ten sam motor co ja tylko lekko słabszy i mam nadzieję że jestem pierwszy który Ci pomoże z problemem chodź post pisałeś już kawał czasu temu,przepływka,silnik krokowowy i czujnik położenia przepustnicy znajdują się przy przepustnicy,wszystko razem,mało spotykane połączenie.Z reguły przepływka jest zaraz za fitrem powietrza w wiekszości aut,natomiast subaru ma inaczej,jak bedziesz odkręcał przepływomierz(to małe coś przykręcone do przepustnicy na górze)to zalecane abys miał silnik zimny bo w nim sie znajduje płyn chłodzący który jest podłączony do niego i uważaj na uszczelkę bo jest bardzo delikatna,a jak bedziesz chciał odkrecić np. jeszcze czujnik położenia przepustnicy to musisz sie zaopatrzyć w klucz torent ale 5 gwiazdkowy,żadkość.Myślę że na razie to będzie na tyle,jak coś pisz postaram sie coś jeszcze pomóc.Pozdrawiam
