Założyłem sobie ciut większe kapcie (205/75 R15) - jest fajnie bo wyżej ale niefajnie bo w krzakach i za szybko i za słabo :(
Osiołek ma szperę z tyłu ale reduktora niestety nie i wychodzi na to, że w terenie większość jazdy to piłowanie na jedynce.
Czy ktoś może ogarnia temat - co musiałbym wymienić, żeby pojawiła się upragniona wajcha - czy tylko dyfer i krzynkę czy może jeszcze pięć półosiek i piętnaście innych wihajstrów?
A może już ktoś ćwiczył taką operację na własnej skórze?
OBK MY 96 - myczenie do reduktora
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- maup
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Osiołek II - Subaru Outback MY05 2,5 A/T
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
OBK MY 96 - myczenie do reduktora
=== czym lepsze auto terenowe ===========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========
=== tym dalej trzeba iść po ciągnik ========