Hogi, zgoda...ale na jakość tankowanego LPG nie masz już wpływu. Trzy razy mocniej pociśniesz do odcięcia na takim syfiastym towarze i masz szansę "wydłutować" zawory.hogi pisze:
Wypalanie gniazd zaworowych to wynik ubogiej mieszanki.
Grzegorz
Hogi, zgoda...ale na jakość tankowanego LPG nie masz już wpływu. Trzy razy mocniej pociśniesz do odcięcia na takim syfiastym towarze i masz szansę "wydłutować" zawory.hogi pisze:
Wypalanie gniazd zaworowych to wynik ubogiej mieszanki.
Z tego co wiem to czas otwarcia u mnie zwiększył się z 13-14 mniej więcej do chyba 18 ms.Bergen pisze: ECU silnika steruje wtryskami benzyny
Dziekuje na razie mam pare do poskładaniahogi pisze:Dam Ci swój do rozebrania.E12 pisze: rozebrałem parę silnków z uszkodzonymi zaworami po LPG i zawsze nie posiadły luzu zaworowego zawory wydechowe![]()
![]()
???E12 pisze: Paląc sie 4 x razy dłuzej LPG
Mógłbyś podać link do tej rewelacji?
Wypalanie gniazd zaworowych to wynik ubogiej mieszanki.
Wyjaśnij dlaczego u mnie EGT jest na tym samym poziomie na LPG oraz na benzynie?
Nie ciągnę do odcięcia, bo to nie ma sensu. - tylko do max 6 tyś. (wystarczy)Grzesiek_67 pisze: Trzy razy mocniej pociśniesz do odcięcia
Uff! Ulżyło mi. Dobrze, że mam bogatą...E12 pisze: jesli chodzi o czas palenia mieszanek paliwowych podstawowym parametrem jest skład mieszanki (uboga ,akuratna, bogata)
Im mieszanka uboga tym spala się dłużej.
Dokładnie o to mi chodziło, tylko może zbyt ogólnie to napisałemLukass pisze o instalacjach II generacji, gdzie wydatek LPG, po wstępnym zestrojeniu reduktora, jest regulowany silnikiem krokowym na podstawie odczytów z sondy lambda - to zbyt prymitywna instalacja, żeby mieć cokolwiek wspólnego z ECU.
Natomiast w nowoczesnych instalacjach - a i owszem - ECU silnika steruje wtryskami benzyny, i m.in. na podstawie tych sygnałów sterownik LPG dobiera swoje parametry.
Myslisz, ze mial zbyt uboga mieszanke?E12 pisze:Nie wiem co to za silnikale jezeli na gazie zrobił ok 70 kkm to moga być zawory
![]()
to jest tak zwany ukryty koszt LPG przed montazem LPG radzę 2x policzyć ale poczekajmy może to silnik krokowy
O cholera, o tym nie mówiłeś.Jako pisze: Nigdy nie powiem, że instalacja LPG nie ma wpływu na silnik.
Lubię Cięhogi pisze:O cholera, o tym nie mówiłeś.Jako pisze: Nigdy nie powiem, że instalacja LPG nie ma wpływu na silnik.![]()
![]()
![]()
Dobra, głowa popiołem posypana. Jest interakcja. Wytłumacz jeszcze proszę - o co chodzi w tym wypadku z emulacją lambdy przy LPG. Nie wiem, czy sobie Robercie przypominasz ale przy okazji dostosowania do LPG mojej poremapowej lodówki jedynie MATRIXy zapewniały w miarę precyzyjny (zbliżony do oryginalnego Pb) czas otwarcia wtrysków LPG (zrezygnowaliśmy z instalacji wtrysków BIGAS, gdyż Twoim zdaniem one takiej precyzji - bardzo mała dawka LPG - nie zapewniały). Stąd wyciągam wniosek, że nawet w tym aspekcie, dobre (bezpieczne i efektywne) dostrojenie instalacji LPG do dłubniętego silnika turbo nie jest rzeczą oczywistą i prostą.Jako pisze: Jednocześnie działanie ECU Pb poprzez sygnały z czujników systemu zasilania i emisji spalin, jest całkowicie zależne od działania instalacji LPG.
Czas wtrysku benzyny przy pracy instalacji powinien być zbliżony do orginalnego.
Załatwiacie? Załatwiają.Grzesiek_67 pisze: Nawet kawę robią))
Odezwał się ten, dzięki któremu są dobre . Skromniś, cholera jasnaJako pisze:No to dobre wieści.
Grzesiek_67 pisze: przy 220 km/h na Katowickiej
Dodam, że ma bardzo kultowe fotele od GTka.Grzesiek_67 pisze: PS. A kochani, jest luks fura do kupienia za "psie pieniądze". Turbodziadek (najprawdziwszy, z prawdziwych Legacy). Kontakt z kolegą jako. On oczywiście ogloszenia sam nie da, gdyż głowa jego w chmurach się wznosi. To ja to zrobię. Kupować i nie mędrkować. Sama instalka LPG (najnowszej generacji BIGAS jest warta ok. 4.500 PLN). No !![]()
Jako pisze: Sprzedaż samochodu...
Faktycznie,
mam pomysł na inne auto subaru. Muszę to jakoś ogarnąć.
Od jak dawna? Bo nie zauważyłem szczerze mówiąc, w co się wbijam, jak tow. Jako ruszał spod światełhogi pisze: Dodam, że ma bardzo kultowe fotele od GTka.
Przynajmniej od kiedy nie byłeś u mnie, raczej dawno. Filtry wyślę niebawem.Bergen pisze:Od jak dawna? Bo nie zauważyłem szczerze mówiąc, w co się wbijam, jak tow. Jako ruszał spod światełhogi pisze: Dodam, że ma bardzo kultowe fotele od GTka.