
Pomoc w obsłudze Subaru Impreza 4 WD 1.8 MR 95
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Pomoc w obsłudze Subaru Impreza 4 WD 1.8 MR 95
Witam wszystkich! Mam takie nietypowe pytanie dotyczące zastosowania przełącznika przy dźwigni hamulca ręcznego (ATT- MANU).Do czego on służy? I jeszcze chodzi o przełącznik (ECON).Ile mniej może przy załączonym spalać i czy można jeździć na nim non stop? Pozdrawiam! 

Re: Pomoc w obsłudze Subaru Impreza 4 WD 1.8 MR 95
Widzę że nie ma nikogo chętnego aby wytłumaczyć do czego służą opisane przełączniki...
Czyżby tylko u mnie w Subaru one były...? 


Re: Pomoc w obsłudze Subaru Impreza 4 WD 1.8 MR 95
maochi, myśmy już to tyle razy tłumaczyli, że już nam się nie chce kolejny raz... Mógłbyś użyć wyszukiwarki zamiast czekać trzy dni jak na zbawienie.
Włącznik ECON uruchamia tryb skrzyni "ekonomiczny" - gdzie przełączanie biegów na wyższy następuje przy niższych obrotach silnika niż w trybie normalnym. Można na nim jeździć non stop, ale to bez sensu przy polskim stylu jazdy, bo to co skrzynia będzie spowalniać obrotami, to Ty będziesz nadrabiał nerwowym wciskaniem gazu, żeby "szybciej jechało". Więc nie zaoszczędzisz.
Włącznik AT-MANU przełącza skrzynię w tryb półautomatyczny, w którym gdy przełączysz na "3" to wrzucisz trzeci bieg, gdy na "2" wrzucisz drugi itd. Samochód będzie jechał TYLKO na ustawionym biegu - będzie z niego ruszał i nie zmieni na wyższy po przekroczeniu górnej granicy obrotów, tylko odetnie zapłon. Czyli taki manual bez sprzęgła.
I nie ma czegoś takiego jak "MR 95".
Włącznik ECON uruchamia tryb skrzyni "ekonomiczny" - gdzie przełączanie biegów na wyższy następuje przy niższych obrotach silnika niż w trybie normalnym. Można na nim jeździć non stop, ale to bez sensu przy polskim stylu jazdy, bo to co skrzynia będzie spowalniać obrotami, to Ty będziesz nadrabiał nerwowym wciskaniem gazu, żeby "szybciej jechało". Więc nie zaoszczędzisz.
Włącznik AT-MANU przełącza skrzynię w tryb półautomatyczny, w którym gdy przełączysz na "3" to wrzucisz trzeci bieg, gdy na "2" wrzucisz drugi itd. Samochód będzie jechał TYLKO na ustawionym biegu - będzie z niego ruszał i nie zmieni na wyższy po przekroczeniu górnej granicy obrotów, tylko odetnie zapłon. Czyli taki manual bez sprzęgła.
I nie ma czegoś takiego jak "MR 95".
- Matiz
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Chorzów
- Auto: Impreza RX '00 A.K.A. KombiHorror
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Pomoc w obsłudze Subaru Impreza 4 WD 1.8 MR 95
takie dziwne symbole są w róznych kalkulatorach OC, chwile myślałem że GTO kupiłemBergen pisze: I nie ma czegoś takiego jak "MR 95".

