P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
citan
5 gwiazdek
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: japońskie
Polubił: 41 razy
Polubione posty: 14 razy

P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean

Post 27 mar 2013, o 11:58

Przez dość długi czas po zmianie wydechu żaden CEL się nie pojawił. ;-) Tej zimy niestety pojawia się dość często. Czy w wolnym ssaku (US-spec 2.5i 2007r) można wywalić ten błąd na stałe (da się dokonać zmian w ECU)? Zbliża mi się duży przegląd i może jakiś serwis byłby w stanie to ogarnąć, nie jest to mocno upierdliwe, ale mi tempomat nie działa. :razz:



rafal1984
0 gwiazdek
Lokalizacja: Podkarpacie
Auto: Outback 2.5 N\A
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean

Post 6 kwie 2013, o 09:22

W pierwszej kolejnosci sprawdz czy masz wydech szczelny na uszczelce przy kolektorach wydechowych i w okolicach sond jak bedzie bral lewe powietrze to bedzie wywalal blad. Mialem to samo przy robieniu glowic uszczelnili wydech i mam spokoj jak narazie. . .

Pozdr.

citan
5 gwiazdek
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: japońskie
Polubił: 41 razy
Polubione posty: 14 razy

Re: P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean

Post 6 kwie 2013, o 17:58

rafal1984 pisze:W pierwszej kolejnosci sprawdz czy masz wydech szczelny na uszczelce przy kolektorach wydechowych i w okolicach sond jak bedzie bral lewe powietrze to bedzie wywalal blad. Mialem to samo przy robieniu glowic uszczelnili wydech i mam spokoj jak narazie. . .

Pozdr.
Domyślam się, że za ten błąd odpowiada brak katalizatorów. :-> Chciałbym się tylko dowiedzieć, czy można go w jakiś sztuczny sposób wyłączyć.

ODPOWIEDZ