gc8 fmic

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Gix
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: sti v5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

gc8 fmic

Post 3 cze 2013, o 23:50

Witam!

Ze względu na fakt iż TMIC mi się nie mieści :) zostałem zmuszony do instalacji FMIC

ale nie podoba mi się sposób w jaki rury zostały poprowadzone w większość zestawów
kilometrowy rurociąg to proszenie się o laga

mam pomysł jak to zrobić ale nie wiem czy chłodnica cieczy nadal będzie spełniała swoje zadanie

chciałem wyciąć i zaspawać kilka górnych sekcji chłodnicy .. dokładniej 3"(średnica kolanka silikonowego) i zapakować IC przed chłodnice tak aby wyprowadzenia były górą
obrócić kolektor i w ten oto piękny sposób rury zredukowane zostaną do:

2 kolanka redukcyjne 90* wyjścia z ic jedno 2" na 2.5" (strona turbo) i drugie 2" na 2.75 (bo tyle chyba ma przepustnica)
do tego kolanko na turbo 90* + 45* i strona turbo-IC by była
powrót to już chyba tylko jedno 45* by wystarczyło
+ rury

stronę turbo pościć nad kolektorem

zostaje zrobienie uchwytów na laserze zęby to wszystko jakoś pomocować z alternatorem włącznie, ale to nie problem.

jedyne o co się martwię to przesłonięcie chłodnicy i i spadek jej wydajności związany z wycięciem tych 3 cali (około 8 sekcji)

http://www.ebay.co.uk/itm/RMD-Type-05-5 ... 589f2f4036

ten IC pasuje wymiarowo idealnie (nie sugerować się fotką)

Pozdrawiam


type R :D

ODPOWIEDZ