Bugaje miały takie przednie siedzenia z osobnym zagłówkiem. One mają boczne poduszki?
Co do hamulców, może ABS się zmieniał między MY01-My03? Trochę strzelam, ale kto wie?
WiS pisze:
A, to zmienia moją dotychczasową, zgryźliwą ocenę. To są rzeczywiście poważne modyfikacje!!!

Z tym, że z tymi zagłówkami to jednak nie do końca tak - znalazłem w szpargałach folder (SIP-owski), w którym sedany MY'03 mają z tyłu tylko "wypukłości oparcia"; podejrzewam, że robiono tak i tak, zależnie od rynku albo miesiąca produkcji...
Kierownice w MY'03 chyba też bywały różne - najpierw jeszczete tradycyjne, czteroramienne koła sterowe, potem już mniejsze, trójramienne.
Co do kolorów - to ciekawe... Faktycznie, standard obu modeli to: srebrny jasny, niebieski wsiowy, czarny. Bug-eya kojarzę także w białym, niebieskim ciemnym i wiśniowym (US Spec także żółty); z kolei MY'03 zdaje się zamiast tych trzech miewał jeszcze ciemnoszary metalik i jasną czerwień. Coś przeoczyłem?
Może wchodzimy w różnice między MY03-04? Przydałoby się to wszystko porządnie posegregować.
Co do kolorów:
Widziałem wolnego ssaka MY05 w subarowym ciemnym niebieskim, baaaardzo zacnie wyglądał.
A jako ciekawostkę, GT w majtkowo morsko zielonkawym. Fuuuuuuuuuuuu (przy tym kolorze ten z WR1 jest najczystszym srebrnym)
BaPee pisze:
tylko czy przypadkiem Imprezy z USA nie mają 2,5 silników , które żłopią wachy jak głupie
Tak, ale STi, a WRXy tak jak w Europie, od MY06. Silniki 2,5T ponoć są ekonomiczniejsze (wypowiedź właściciela STi 03-05 i MY06), choć nie wiem ile w tym zasługi w fakcie, że duuużo częściej nie działają niż 2.0T
