WRX MY'01 a MY'03

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:19

WiS- dziękuję za linki :thumb:
hmmm chyba bezpardonowo podpiąłem się pod Twój topic... myslę, że jakiś browarek kiedyś złagodzi ten niefart

jarmaj - czy rozrząd da radę zrobić na zamiennikach? a może w ogóle nie ma sensu?
jeśli chodzi o wymianę hamulców.. trzeba kpl tarcze ,klocki , zaciski?
i znowu parę kpln pójdzie



WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:24

BaPee pisze: jarmaj - czy rozrząd da radę zrobić na zamiennikach? a może w ogóle nie ma sensu?
jeśli chodzi o wymianę hamulców.. trzeba kpl tarcze ,klocki , zaciski?
i znowu parę kpln pójdzie
Chłopaki! Mnie tam offtop (jak wiadomo :mrgreen: ) nie przeszkadza - ale jeśli ktoś tu odpowie, to te odpowiedzi znikną dla potomności.
Naprawdę proponuję zrobić porządne odrębne wątki do takich rzeczy... przydadzą się innym.
BaPee pisze: jakiś browarek
Dobrze kombinujesz, wróżę Ci przyszłość na the forum ;-)

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 00:35

WiS widzę, że masz władzę na tym forumku... spoko koniec offa :-)

pomyślę nad osobnym topikiem wedle Twojej rady

browarek jest aktualny...

ps. jakby na to nie spojrzeć moje laickie pytania i odpowiedzi kolegów utrzymują Twój topic na samej górze strony :-p

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 07:31

BaPee pisze: macie to na forumku taką jakby historię Imprezy z kolejnym modelami ? chętnie poczytam jakiś link i się zapoznam
Zajrzyj jeszzcze tutaj:
http://www.klubsubaru.pl/historia.asp
jarmaj pisze: Jakieś 3-4 tyś zł. Rozrząd na 100tyś trzeba robić
Ja za rozrząd w GTku (komplet z wymianą, części oryginalne) zapłaciłem 1,5 tys., więc chyba można zapłacić mniej niż 3-4 tys.

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 442 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 11:04

Godlik pisze:Ja za rozrząd w GTku (komplet z wymianą, części oryginalne) zapłaciłem 1,5 tys., więc chyba można zapłacić mniej niż 3-4 tys.
Czytaj uważniej plis.... Pytanie było o koszt przeglądu na 100 tyś, a nie sam rozrząd.

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 11:24

jarmaj pisze: Czytaj uważniej plis.... Pytanie było o koszt przeglądu na 100 tyś, a nie sam rozrząd.
Przeczytałem uważnie. Być może zbyt ogólnie napisałem.
Rozrząd jest chyba najbardziej kosztownym elementem tego przeglądu. Do tego olej, filtr, filtr powietrza, świece. I mamy 2,5-3, a to nadal mniej niż 3-4.

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 442 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 11:51

Godlik pisze: Rozrząd jest chyba najbardziej kosztownym elementem tego przeglądu. Do tego olej, filtr, filtr powietrza, świece. I mamy 2,5-3, a to nadal mniej niż 3-4.
Do tego olej do skrzyni i dyfra, płyn chłodniczy, płym hamulcowy, uszczelki pod dekle zaworów, kontrola/regulacja zaworów (jak regulacja, to potrzebne ileś tam płytek), robociznę tego wszystkiego i wychodzi 3-4 ;-)

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 11:59

jarmaj pisze: Do tego olej do skrzyni i dyfra, płyn chłodniczy, płym hamulcowy, uszczelki pod dekle zaworów, kontrola/regulacja zaworów (jak regulacja, to potrzebne ileś tam płytek), robociznę tego wszystkiego i wychodzi 3-4 ;-)
Dobra, niech Ci będzie ;-) Bazowałem na jakiejś tabelce, którą A.Koper wkleił kiedyś na kropce. Wg niej olej w skrzyni i dyfrze wymienia się przy 60 i 120kkm.
Podsumowując dyskusję, trochę to kosztuje :razz:

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 17:34

Godlik - thx za linka

fiu fiu ładne kwoty wychodzą :whistle:

Roland
0 gwiazdek
Lokalizacja: W-wa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 5 lip 2008, o 21:21

i jeszcze zazwyczaj jeśli sprzęgło nie było wymieniane przed 100kkm to też w większości trzeba wymienić (czyli kolejne przynajmniej 1.5 tysia) a jak dojdzie jeszcze coś typu choćby koło zamachowe jak u mnie to trudno zamknąć się w 6 tys. :-/

EterycznyŻołądź
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 6 lip 2008, o 12:06

Bugaje miały takie przednie siedzenia z osobnym zagłówkiem. One mają boczne poduszki?
Co do hamulców, może ABS się zmieniał między MY01-My03? Trochę strzelam, ale kto wie?

WiS pisze: A, to zmienia moją dotychczasową, zgryźliwą ocenę. To są rzeczywiście poważne modyfikacje!!! :-d
Z tym, że z tymi zagłówkami to jednak nie do końca tak - znalazłem w szpargałach folder (SIP-owski), w którym sedany MY'03 mają z tyłu tylko "wypukłości oparcia"; podejrzewam, że robiono tak i tak, zależnie od rynku albo miesiąca produkcji...
Kierownice w MY'03 chyba też bywały różne - najpierw jeszczete tradycyjne, czteroramienne koła sterowe, potem już mniejsze, trójramienne.
Co do kolorów - to ciekawe... Faktycznie, standard obu modeli to: srebrny jasny, niebieski wsiowy, czarny. Bug-eya kojarzę także w białym, niebieskim ciemnym i wiśniowym (US Spec także żółty); z kolei MY'03 zdaje się zamiast tych trzech miewał jeszcze ciemnoszary metalik i jasną czerwień. Coś przeoczyłem?

Może wchodzimy w różnice między MY03-04? Przydałoby się to wszystko porządnie posegregować.

Co do kolorów:
Widziałem wolnego ssaka MY05 w subarowym ciemnym niebieskim, baaaardzo zacnie wyglądał. 8-)
A jako ciekawostkę, GT w majtkowo morsko zielonkawym. Fuuuuuuuuuuuu (przy tym kolorze ten z WR1 jest najczystszym srebrnym)


BaPee pisze: tylko czy przypadkiem Imprezy z USA nie mają 2,5 silników , które żłopią wachy jak głupie ;-(

Tak, ale STi, a WRXy tak jak w Europie, od MY06. Silniki 2,5T ponoć są ekonomiczniejsze (wypowiedź właściciela STi 03-05 i MY06), choć nie wiem ile w tym zasługi w fakcie, że duuużo częściej nie działają niż 2.0T :whistle:

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 6 lip 2008, o 16:45

EterycznyŻołądź pisze: Może wchodzimy w różnice między MY03-04?
Folder o którym mowa jest chyba z jesieni 2005 - bo brałem wtedy z półki w salonie ten i jednocześnie nowszy, dotyczący już "seata" ;-)

barton
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 8 lip 2008, o 00:22

WiS, czyżby powrót do niekończącej się opowieści pod tytułem: "na tropie subaraka" :giggle:
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 8 lip 2008, o 12:24

E, taka tam rozgrzewka, na sezon ogórkowy... :cofee:

barton
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 8 lip 2008, o 23:44

WiS pisze:E, taka tam rozgrzewka, na sezon ogórkowy... :cofee:
no tak, przerwa między Euro a Olimpiadą w Pekinie a temat jakiś zastępczy trzeba równie emocjonujący zarzucić w tłum 8-) i tym samym odwrócić uwagę od zakupu Passata CC ;-)
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"

BaPee
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Knurów
Auto: CTS
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 9 lip 2008, o 00:43

a jak wygląda sprawa spojlerów na tylnej klapie? to była seria czy opcja doposażenia ?
bo widziałem Imprezy z pusta klapą , z płaskim jakby naleśnikiem i z wielkim skrzydłem.. :roll:

WRC fan
Awatar użytkownika
Moderator
Lokalizacja: inąd
Polubił: 8 razy
Polubione posty: 10 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 9 lip 2008, o 01:10

BaPee pisze: dżizas to wszystko jakies pokręcone :evil:
macie to na forumku taką jakby historię Imprezy z kolejnym modelami ? chętnie poczytam jakiś link i się zapoznam
http://www.4impreza.pl/

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 9 lip 2008, o 11:46

BaPee pisze: widziałem Imprezy z pusta klapą
standard
BaPee pisze: z płaskim jakby naleśnikiem
lekko uszlachetnione...
BaPee pisze: i z wielkim skrzydłem..
Jak już wieś ma tańczyć i śpiewać, to pełnym głosem :evilgrin: ;-)
Barthol pisze: odwrócić uwagę od zakupu Passata CC
Rozważałem... :giggle:

hogi
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Kona Stinky
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: WRX MY'01 a MY'03

Post 9 lip 2008, o 18:49

EterycznyŻołądź pisze: Bugaje miały takie przednie siedzenia z osobnym zagłówkiem.
Ale chyba tylko US spec.
Doradca Finansowy
http://www.greatpe.pl

ODPOWIEDZ