Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 20:58
Witam mam mały problem z chcekiem czasmi zapala mi się podczas jazdy w mojej Imprezie JDM MY95, owszem dowiedziałem że powinienem lać tylko 99+ bo tak jest strojony komputer w japońcach a zalane było 98 i 95, ale na wszelki wypadek chciałem się dowiedzieć dlaczego . Poradziłem się bardziej znających się ode mnie kolegów z forum które kabelki się łączy i czyta kody. Tak też uczyniłem zielony z zielonym i czarny z czarnym pod kierownicą przekręcam zapłon, a tu zaczyna wentylator chodzić (silnik nie odpalany z dwa dni całkiem zimny w aucie nie ma klimy) jak by na pierwszym biegu po ok sekundzie przyspiesza i po kolejnej się wyłancza po czym znów zaczyna wolniej potem szybciej itd... a chceck nie miga tylko sobie świeci
Pytanie do was jakie rady by odczytać błąd i czy ten wentylator to normalne?
matiwrc5
-
brahu
- 5 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:06
matiwrc5, zepnij ze sobą tylko czarne kable/wtyczki/kostki i wtedy zapłon, check powinien wtedy zacząć wymrugiwać błędy jeśli były/są

Zielone kable mają być odpięte! A to, że w trakcie jazdy zapalała się CEL, to bardzo możliwe, że było tak jak piszesz, skoro zalana była 95, to pewnie spalanie stukowe się pojawiało. Ja miałem nieraz problemy z 98verva więc teraz tylko racing ew możesz dolewać boost octany (zawsze w bagażniku warto mieć jedną buteleczkę na zapas

).
Ostatnio zmieniony 22 lip 2013, o 21:16 przez
brahu, łącznie zmieniany 1 raz.
brahu
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:08
ptrzylem na filmiku jak to bylo zrobione i były złączone ...

OK dzięki zaraz skocze go garażu :)
matiwrc5
-
wojtas.
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: nie wiem
- Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:19
między Polanicą a Bystrzycą jest jakiś dobry mechanik od Subaru,który pracował w jakims teamie rajdowym i fecet podobno jest naprawdę dobry,może tam spróbuj.
wojtas.
-
brahu
- 5 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:21
brahu
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:32
Ooo dzięki brahu diagnoza jest trzy długie sygnały dwa krótkie czyli 32 patrząc na tabele sonda nr 1

matiwrc5
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:40
wojtas. tak jest znam go mają kilka sztuk, tak jak mówisz znają się to fakt, ale gdy sprawa jest możliwa do zrobienia i mnie nie przerasta staram się sam działać - ale dzięki

matiwrc5
-
brahu
- 5 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:45
Co do sondy, to nie kupuj bosch'a, bo coś z nimi nie tak było w subarynkach ale niech się może ktoś inny wypowie, bo ja nie jestem pewien. Najlepiej oryginalną grzałkę chyba zapodać

brahu
-
wojtas.
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: nie wiem
- Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:50
matiwrc5 pisze:wojtas. tak jest znam go mają kilka sztuk, tak jak mówisz znają się to fakt, ale gdy sprawa jest możliwa do zrobienia i mnie nie przerasta staram się sam działać - ale dzięki

dobrze wiedzieć,jak nie będę umiał sobie z czymś poradzić to się odezwę!

wojtas.
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:53
Pierw zaleje autko odpowiednim "jedzieniem" zrobię rundę po okolicy i się wyklaruje czy jest do wymiany . O dziwo opisywany przeze mnie wiatrak załączył mi się już raz (bez łączenia żadnych kabelków pod kierownicą) gdy auto stało chwile na zapłonie a ja radio ustawiałem, oczywiście auto było całkiem zimne.
matiwrc5
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:57
nie będe mówił kto i gdzie ale za odczyt błędu z tego autka (ogladając je) elektryk chciał auto na cały dzień i min 130 PLN...

matiwrc5
-
wojtas.
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: nie wiem
- Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:59
matiwrc5 pisze:nie będe mówił kto i gdzie ale za odczyt błędu z tego autka (ogladając je) elektryk chciał auto na cały dzień i min 130 PLN...

jakiś nasz lokales??
wojtas.
-
brahu
- 5 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 21:59
No z tym wiatrakiem, to ciekawa sprawa

brahu
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 22:09
impreza dalej jak 25 km od domu po mym "remoncie" jeszcze nie była ...
co do wiatrak zrobiłem

było słychać jak przekaźnik tyka(załancza/rozłancza) pod maską. Póki co dział bez zarzutu gdy auto się zbyt nagrzeje.
matiwrc5
-
brahu
- 5 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 22:38
matiwrc5 pisze:
było słychać jak przekaźnik tyka
to git, dobrze, że go wyczaiłeś
matiwrc5 pisze:
elektryk chciał auto na cały dzień i min 130 PLN...
boszee

brahu
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 lip 2013, o 23:07
matiwrc5, tak wyczułem właśnie, że nie słuchasz uważnie
Tylko czarne miałeś połączyć, jak już napisano
Zielone to tryb serwisowy chyba i stąd wentylatory i inne cuda.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
matiwrc5
- 2 gwiazdki
- Auto: subaru impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
23 lip 2013, o 16:40
Po pierwsze zamieszenie było chałas itp, po drugie ledwo się przywitałem a tu odrazu na kolana ... troche się wystraszyłem

. Szukałem sporo tego tematu ale nie znalazłem na forum, na na youtubie znalazłem w wersji anglojęzycznej a tam właśnie było łączone i to i to dlatego tak zrobiłem. Mój błąd

matiwrc5
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
23 lip 2013, o 20:43
matiwrc5, ważne, że już sprawa załatwiona

Szukaj lambdy i może będzie po temacie, a może zmiana paliwa temat zakończy.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks