Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Witam was i mam kilka pytań. Ogólnie ręce mi już opadły. Kupiłem wrx z przelotem i dolotem ze stożkiem k&n. Mam problem pojawia mi się błąd misfire na 1 2 i 3 cylindrze. Wymieniłem świece te stare były już wypalone ale samochód od początku szedł do max 5500 tys obrotów. Do sondy podpięty emulator. Na wyświetlaczu doładowania pokazuje max do ok 0.75 bara. Nie wiem co jest nie halo. Błędy nie wyskakują za każdym razem ale odcina zawsze przy 5500 ale na luzie idzie normalnie do ponad 7000 tys. Nie wiem co zrobić czy pompę zmienić czy cewki. Przepływka nowa. Macie jakieś pomysły??
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
A i czy restryktor powinien mieć jakąś dziurę na zewnątrz ?? Jaka ma być jego średnica?? Ma być metalowy czy plastikowy bo u mnie wygląda to z jednej strony jak zwykła złączka plastikowa
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Misfire czyli sterowanie zapłonem. Cewki, kable, czujnik położenia wału?
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Tu nie ma kabli. To wszystko na cewkach jest . W środę będę miał 2 cewki na podmianę. A czujnik położenia walu tez coś może coś takiego powodować??
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Mam jeszcze jedno pytanie za silnikiem znalazłem kabel jednozylowy nigdzie nie podpięty nie jest może z czujniki spalania stukowego? I gdzie ten czujnik się znajduje? Ma ktoś jakieś foto? Z góry dzieki
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Sugeruję dowiedzieć się nieco o tym samochodzie, żeby nie grzebać na ślepo. Na początku strony z wątkami technicznymi jest przyklejony temat 'LINKI: Instrukcje, serwisówki, katalogi itp.', poszukaj tam serwisówki i będziesz wiedział, gdzie jest czujnik spalania stukowego itp. Restryktor nie jest plastikową złączką, tu masz to dokładnie opisane:
http://www.cobbtuning.com/Technical-Art ... /70674.htm
http://www.cobbtuning.com/Technical-Art ... /70674.htm
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Witam ;) Szukałem w instrukcjach ale nie mogę znaleźć :/ Mam kabelek za intercoolerem podłączone do budy tzn jakaś masa a druga część zerwana wiecie gdzie ją podpiąć??


Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Coś słabo szukałeś:
http://ken-gilbert.com/04-impreza-service-manuals
Nie mam już jak zweryfikować, ale ten kabel nie wygląda mi na fabryczny.
http://ken-gilbert.com/04-impreza-service-manuals
Nie mam już jak zweryfikować, ale ten kabel nie wygląda mi na fabryczny.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Możliwe że ktoś dołożył dodatkową masę i tyle .
Podłącz go do skrzyni bądz silnika w wygodnym miejscu, u mnie też jest podobny kabelek.:)
Dobra masa nie jest zła
Podłącz go do skrzyni bądz silnika w wygodnym miejscu, u mnie też jest podobny kabelek.:)
Dobra masa nie jest zła

If in Doubt just flat out ....
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Ok podłącze go dzisiaj do skrzyni albo silnika ;) Temat odcinek jeszcze nie wyjaśniony bo samochód stoi na kobyłkach i czeka na nowe klocki. Ale wczoraj sprawdzając stożka okazał się mega brudny już wymyty tylko nie ma jak sprawdzić czy przyczyną mogło być za mały dopływ powietrza.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Dzisiaj w końcu dostałem dobre klocki. Wyczyściłem filtr powietrza(stożka). Odpaliłem samochód i teraz jest misfire na każdym cylindrze. Samochód stał z 3 dni bez odpalania. Nie wiem czy kupić wszystkie cewki nowe :/ Ale jak to nie będzie to :p może to sonda. Bo to dziwne, że na wszystkich jest misfire. Dodam, że po odpaleniu dzisiaj pierwszy raz nie palił na wszystkie garki wróciłem nim do domu ok 1km po ok godzinie idę znowu odpalić wszystko ok tzn pali na wszystkie cylindry poźniej znowu na któryś nie pali. Dodam też, że samochód odpala super. W wydechy mam emulator. Można sprawdzić jakoś sondę??
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Dzisiaj odpaliłem auto pokazuje nadal wypadanie zapłonu 4 cylindra. Zrobiłem coś takiego ale nie wiem czy dobrze nawet ;) Chodził na postoju i może raz przy końcu dodałem trochę gazu na chwilę. Jest ktoś kto to jakoś odczyta??


Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Wymieniałeś czujnik spalania stukowego? Mi na to wygląda mam takie same objawy. W poniedzialek zamowie i zaloze zobaczymy czy to bylo przyczyną.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Nie wiem co to już :p Na kompie oprócz wypadania zapłonu nic. Myślę nad sondą i jeszcze chce sprawdzić ciśnienie paliwa. Daj tu znać jak będzie po wymianie może to samo siedzi u mnie :p przed śniegami obowiązkowo musi działać przecież.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Tylko jeżeli to czujnik to dlaczego komputer nie pokazuje błędu tego czujnika...?
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Bo on pokazuje złe parametry a jego błąd pewnie wywali po jego odłączeniu ;)
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Zapytam jeszcze czy może coś się stać jeżeli podmienię cewki na takie wizualnie same jak mam tylko ja mam FKO0186 chyba a takte mają FKO.... inny nr ?? Bo tak zrobiłem. Samochód chodził fajnie równo przez ok 10 minut po czym przestał palić na jakiś gar założyłem później swoje i nadal tak samo. Reset kompa pomoże ?? I czy po resecie musi trochę pochodzić na wolnych?? Jutro będę zakładał nową pompę też.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON


Panowie znalazłem ubytek w bezpiecznikach. Ma tak być?? czy koniecznie wrzucić tu bezpiecznik?? E/G SENSOR (SBF NO.7) . Odezwij się ktoś :))
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Witam. Odzewu nie ma ;) Ale ja nadal działam. Zmieniłem filtr(man) i pompę na nową dw200 nic to nie dało, sprawdziłem i wyczyściłem czujnik stukowy miał 560 omów. Sonda nowa. Sprawdziłem też czujnik wału i wałka rozrządu oba mają w okolicach 185-195 omów. Ale nie wiem ile powinny mieć. samochód dalej nie ma mocy. Myślę żeby nalać mu jakiś specyfik dodający oktanów ale chyba to też nic nie da ;/
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Zamówiłem dwie cewki, zamowie jeszcze jedna i nowe świece i wtedy zaloze wszystko naraz ....jesli to nie pomoże pojade do serwisu na dokładną diagnostyke...
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Jeszcze jedno co chce sprawdzić to klapki TGV jedną udało się sprawdzić jest ok od strony kierowcy ale do tej drugiej trochę gorszy dostęp. Może Ci się przycięły i może mi też :D Jak kupię uszczelki to wywalę klapki w ogóle.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Widzę, że działasz jak ASO - zmieniać po kolei wszystko, co przyjdzie do głowy i sprawdzać czy jest ok... Twój samochód, Twoja kasa. Jeśli silnik jeszcze będzie żył, a Tobie się znudzi albo zabraknie kasy, to ściągnij sobie serwisówkę, poszukaj procedur diagnostycznych i sprawdź wszystko po kolei.
Re: Impreza WRX 2.0 T ODCINA ZAPŁON
Gdybym wiedział co i jak :/ Niestety nie wiem i nie znam się na tym za bardzo. Podasz jakieś linki albo wytłumaczysz o co chodzi?? Będę mega wdzięczny ;)