Falowanie jałowych obrotów na rozgrzanym silniku.

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
hornet
2 gwiazdki
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: bug
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Falowanie jałowych obrotów na rozgrzanym silniku.

Post 1 mar 2010, o 17:25

Az, piękne dzięki za odpowiedź. W swoim profilaktycznie wymienię zresztą przymierzam się do remapu to będzie jak znalazł.
Pozdrawiam



SCK
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Falowanie jałowych obrotów na rozgrzanym silniku.

Post 1 mar 2010, o 19:55

No i sprawa się, mam nadzieję, ostatecznie wyjaśniła! Na użyczonej przez Kolegę przepływcę silnik pracuje jak szwajcarski zegarek. Nawet mam wrażenie, że lepsze kopyto dostał. Jutro złożę zamówienie do 4Turbo. Szkoda tylko, że nie mają tej części na stanie i trzeba czekać do przyszłego tygodnia :-/ Chyba, że zna kto miejsce, gdzie to dostane, inaczej auto będzie unieruchomione do tego czasu? :-/

Jahrek
0 gwiazdek
Auto: Impreza GT MY00
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Falowanie jałowych obrotów na rozgrzanym silniku.

Post 10 lut 2014, o 20:16

Odkopię bardzo stary temat, bo nie chcę zakładać nowego wątku dotyczącego tego samego problemu.

Niedawno oglądałem Imprezę WRX przed zakupem. Na zimnym silnik chodził ładnie i równo. Ale po dłuższej przejażdżce podczas postoju na światłach czy później po zatrzymaniu na miejscu, słychać było, że obroty falują. Wiem, że wcześniej to Subaru miało wydech przelotowy 3 cale i zamontowany Blow-off. Prawdopodobnie na tym setupie była robiona mapa, zwiększająca trochę moc (do 240 KM). Teraz WRX ma seryjny wydech i zawór upustowy. Powrót do seryjnego wydechu i zaworu bez robienia nowej mapy mógł spowodować falujące obroty? Jaki może być koszt zrobienia nowej mapy na seryjny setup?

ODPOWIEDZ