dalszy ciąg szukania imprezy

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
pio1188
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

dalszy ciąg szukania imprezy

Post 18 mar 2014, o 18:24

na co zwracać uwagę . co najczęściej się psuje.


z góry dzięki za pomoc



pio1188
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: dalszy ciąg szukania imprezy

Post 18 mar 2014, o 18:25

chodzi o impreze 2.0 115 rok 99-2000

ptk22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: JG
Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
Polubił: 2268 razy
Polubione posty: 137 razy

Re: dalszy ciąg szukania imprezy

Post 19 mar 2014, o 10:51

pio1188 w tym roczniku imprezy 2.0 były już 125km. Należy zwrócić uwagę jak poprzedni właściciel je serwisował. Jak serwisowane prawidłowo to samochód będzie praktycznie bezawaryjny.
Jest ryzyko, musi być wybór.

marat
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: "Sonnenstadt"
Auto: Subaru Impreza 99' 1.6 było dziadek 2.0 jest
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: dalszy ciąg szukania imprezy

Post 20 mar 2014, o 10:17

Przede wszystkim wejdź pod auto i wtedy będzie widać gdzie ma wycieki. Najlepiej jak będzie suchy najczęściej olej może wyciekać np. z pod pokrywy zaworów, z simeringów przy silniku, maglownica czy sucha, skrzynia biegów, miska olejowa, tylny dyfer. Ogólnie to samo co w innych autach. Trzeba trochę osłuchać silnik czy nie ma jakiś niepokojących stuków bo potem może okazać się że to panewka i wtedy tanio nie będzie. Podczas jazdy próbnej trzeba sprawdzić czy nie ściąga jak zachowuje się przy szybszym pokonywaniu zakrętów, jak przyśpiesza najlepiej na dwójce bądź trójce przycisnąć go do końca w tedy będzie wiadomo czy w pewnym zakresie obrotów się nie dławi, powinien równo ciągnąć do odcinki.
"OLD SUBARU NEVER DIE"

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: dalszy ciąg szukania imprezy

Post 20 mar 2014, o 10:22

jak przyśpiesza najlepiej na dwójce bądź trójce przycisnąć go do końca w tedy będzie wiadomo czy w pewnym zakresie obrotów się nie dławi, powinien równo ciągnąć do odcinki.

pod warunkiem że prowadzi sprzedający :->

marat
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: "Sonnenstadt"
Auto: Subaru Impreza 99' 1.6 było dziadek 2.0 jest
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: dalszy ciąg szukania imprezy

Post 20 mar 2014, o 18:25

Z tym piłowaniem silnika to mówiłem troche pół żartem bez urazy, ale bywało tak, że ktoś kupował subaru a sprzedawca przewiózł go po emerycku, a po zakupie przy wyprzedzaniu okazało się że silnikowi od 4500 obrotów barkowało mocy jakby miał odcinke i zonk gotowy. To samo przy silnikach z wiatrakiem lepiej jak widać ile ładuje bo po przesiadce z n/a na turbo nawet z padniętym turbem wydaje się że mocy dużo w porównaniu do n/a.
Wszystko zależy na jakiego sprzedawce się trafi
Jak widać uczciwy sprzedawca i auto ze znaną historią (np. z forum) to można brać w ciemno zaś jak kupuje się od handlarza który handluje wszystkim i sam nie zna się na subaru (np. jeden mówił mi że subaru 1.6 ma silnik v6 to go wyśmiałem) to nie wiadomo na co się trafi
"OLD SUBARU NEVER DIE"

dodo
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa/WPY
Auto: GF8
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: dalszy ciąg szukania imprezy

Post 23 mar 2014, o 10:34

W przypadku imprez NA gdzie sprzęgło jest na linke, jak wsiądziesz i wydaje Ci się że pedał sprzęgła ciężko chodzi to znaczy że docisk i łożysko jest do wymiany niedługo. Często z tego powodu też pęka łapa w skrzyni ale wtedy już się w zasadzie biegów nie da zmieniać za dobrze. Ogólnie sprzęgło będzie ciężej chodzić niż w GTku, ale nie jak kamień. Nie slizga się, nie szarpie przy ruszaniu tylko trzeba wielkiej siły użyć żeby wysprzęglić jeśli już na nie czas.
Obrazek

ODPOWIEDZ