na co zwracać uwagę . co najczęściej się psuje.
z góry dzięki za pomoc
dalszy ciąg szukania imprezy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
pio1188 w tym roczniku imprezy 2.0 były już 125km. Należy zwrócić uwagę jak poprzedni właściciel je serwisował. Jak serwisowane prawidłowo to samochód będzie praktycznie bezawaryjny.
Jest ryzyko, musi być wybór.
- marat
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: "Sonnenstadt"
- Auto: Subaru Impreza 99' 1.6 było dziadek 2.0 jest
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
Przede wszystkim wejdź pod auto i wtedy będzie widać gdzie ma wycieki. Najlepiej jak będzie suchy najczęściej olej może wyciekać np. z pod pokrywy zaworów, z simeringów przy silniku, maglownica czy sucha, skrzynia biegów, miska olejowa, tylny dyfer. Ogólnie to samo co w innych autach. Trzeba trochę osłuchać silnik czy nie ma jakiś niepokojących stuków bo potem może okazać się że to panewka i wtedy tanio nie będzie. Podczas jazdy próbnej trzeba sprawdzić czy nie ściąga jak zachowuje się przy szybszym pokonywaniu zakrętów, jak przyśpiesza najlepiej na dwójce bądź trójce przycisnąć go do końca w tedy będzie wiadomo czy w pewnym zakresie obrotów się nie dławi, powinien równo ciągnąć do odcinki.
"OLD SUBARU NEVER DIE"
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
jak przyśpiesza najlepiej na dwójce bądź trójce przycisnąć go do końca w tedy będzie wiadomo czy w pewnym zakresie obrotów się nie dławi, powinien równo ciągnąć do odcinki.
pod warunkiem że prowadzi sprzedający

- marat
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: "Sonnenstadt"
- Auto: Subaru Impreza 99' 1.6 było dziadek 2.0 jest
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
Z tym piłowaniem silnika to mówiłem troche pół żartem bez urazy, ale bywało tak, że ktoś kupował subaru a sprzedawca przewiózł go po emerycku, a po zakupie przy wyprzedzaniu okazało się że silnikowi od 4500 obrotów barkowało mocy jakby miał odcinke i zonk gotowy. To samo przy silnikach z wiatrakiem lepiej jak widać ile ładuje bo po przesiadce z n/a na turbo nawet z padniętym turbem wydaje się że mocy dużo w porównaniu do n/a.
Wszystko zależy na jakiego sprzedawce się trafi
Jak widać uczciwy sprzedawca i auto ze znaną historią (np. z forum) to można brać w ciemno zaś jak kupuje się od handlarza który handluje wszystkim i sam nie zna się na subaru (np. jeden mówił mi że subaru 1.6 ma silnik v6 to go wyśmiałem) to nie wiadomo na co się trafi
Wszystko zależy na jakiego sprzedawce się trafi
Jak widać uczciwy sprzedawca i auto ze znaną historią (np. z forum) to można brać w ciemno zaś jak kupuje się od handlarza który handluje wszystkim i sam nie zna się na subaru (np. jeden mówił mi że subaru 1.6 ma silnik v6 to go wyśmiałem) to nie wiadomo na co się trafi
"OLD SUBARU NEVER DIE"
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
W przypadku imprez NA gdzie sprzęgło jest na linke, jak wsiądziesz i wydaje Ci się że pedał sprzęgła ciężko chodzi to znaczy że docisk i łożysko jest do wymiany niedługo. Często z tego powodu też pęka łapa w skrzyni ale wtedy już się w zasadzie biegów nie da zmieniać za dobrze. Ogólnie sprzęgło będzie ciężej chodzić niż w GTku, ale nie jak kamień. Nie slizga się, nie szarpie przy ruszaniu tylko trzeba wielkiej siły użyć żeby wysprzęglić jeśli już na nie czas.
