Witam,
czy mógłby ktoś wyjaśnić zasadę działania AWD i otwartego mechanizmu różnicowego w Subaru?
Wszelkie materiały mile widziane.
PS. Czy jak auto stoi na podnośniku i pokręcimy przednim kołem w jedną stronę, to drugie przednie koło będzie się obracać w przeciwną stronę? A co z tylnymi kołami? Nie będą się poruszać?
Z góry dzięki,
Piotrek
AWD i otwarty mechanizm różnicowy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- josedinner
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: DKL
- Auto: Impreza GX '04
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: AWD i otwarty mechanizm różnicowy
Odpowiedni wątek jest w subaropedii. Wystarczy poszukać
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=11&t=1668

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: AWD i otwarty mechanizm różnicowy
josedinner, oto pełna porcja wiedzy
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=11&t=1668
Upsss, Fido szybszy

Upsss, Fido szybszy

Re: AWD i otwarty mechanizm różnicowy
A na koniec jak już będziesz się nudził to w tym biciu piany też było trochę "wiedzy"
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=3&t=12273

http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=3&t=12273
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- josedinner
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: DKL
- Auto: Impreza GX '04
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: AWD i otwarty mechanizm różnicowy
Dzięki za linki.
Czy okazuje się, że w otwartym dyfrze kręcenie przednimi kołami nie powoduje obrotu kół tylnich - myślałem, że jest inaczej
Czy okazuje się, że w otwartym dyfrze kręcenie przednimi kołami nie powoduje obrotu kół tylnich - myślałem, że jest inaczej
