zinc odepnij kostkę czujnika i popryskaj ją czymś co poprawia przewodzenie, jak nie pomoże to możesz to samo zrobić z czujnikiem (wykręcić go i wyczyścić aby miał dobry kontakt z blokiem silnika) tylko czujnik ten musi być przykręcony odpowiednim momentem więc najlepiej żeby zrobił to ktoś z kluczem dynamometrycznym.
Sposób opisany wyżej przez Jako powoduje całkowite wygłuszenie czujnika. Moim zdaniem lepszą metodą jest jego częściowe wyciszenie opisane na kropce przez zyggi:
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... gen/page-2 Metoda opisana przez zyggi nie wymaga wykręcania czujnika a jedynie rozpięcie kostki i podłączenie banalnego dzielnika napięcia. Testowałem to w swoim aucie i działa ok.
Szarpie, krztusi + CE
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania