Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Widział ktoś gdzieś pinout ECU do STi v5? Wychodzi na to, że trzeba całą kablologię przetrzepać z góry na dół...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
-
skokus_2006
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Niepołomice
- Auto: Subaru Impreza Outback Sport 2,5 2006 , Mazda Mx-5 1,6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
U mnie tnie obroty rowno przy 4k po tym jak wymontowalem zawór vvl-czyli zmiennego wzniosu zaworow. Moze u ciebie rozrzad się rozjechal? Sprawdzales czy coś nie przeskoczylo? Ja mam co prawda Sohc. W moim przypadku wlacza sie odcinka obrotow, czyli przez chwile nie ma zaplonu. U Ciebie poprostu zatrzymuje sie na 4k?
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Na postoju zatrzymuje się na 4k a w czasie jazdy gdzieś na 3k.skokus_2006 pisze:U mnie tnie obroty rowno przy 4k po tym jak wymontowalem zawór vvl-czyli zmiennego wzniosu zaworow. Moze u ciebie rozrzad się rozjechal? Sprawdzales czy coś nie przeskoczylo? Ja mam co prawda Sohc. W moim przypadku wlacza sie odcinka obrotow, czyli przez chwile nie ma zaplonu. U Ciebie poprostu zatrzymuje sie na 4k?
Nie sprawdzałem rozrządu i nie wiem czy w STI v5 jest ten system zmiennego wzniosu zaworów.
Zakładam, że rozrząd raczej ok, bo pompowanie gazem na postoju wkręca silnik do odcinki.
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Świeża porcja niusów z pola bitwy:
Rzeczywiście sonda lambda jest jedna.
Po odpięciu sondy lambda FreeSSM pokazuje cały czas wskazanie z sondy lambda 0,3V.
Trochę to chyba dziwne nie? :P
Dodam, że wskazania z sondy lambda jak była podpięta to na zimnym silniku 0,7-1,12V
Nie wiem czy ten FreeSSM dobrze odczytuje dane, bo wydają się mało wiarygodne.
Rzeczywiście sonda lambda jest jedna.
Po odpięciu sondy lambda FreeSSM pokazuje cały czas wskazanie z sondy lambda 0,3V.
Trochę to chyba dziwne nie? :P
Dodam, że wskazania z sondy lambda jak była podpięta to na zimnym silniku 0,7-1,12V
Nie wiem czy ten FreeSSM dobrze odczytuje dane, bo wydają się mało wiarygodne.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 527 razy
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
maciekv8 pisze: Dodam, że wskazania z sondy lambda jak była podpięta to na zimnym silniku 0,7-1,12V
Sonda wygląda na uwaloną. Nie musisz używać SSM żeby odczytać dane z sondy, wystarczy lepszy multimetr albo oscyloskop.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re:
P1 jest zbudowana na silniku ver5?siewcu pisze:Widział ktoś gdzieś pinout ECU do STi v5? Wychodzi na to, że trzeba całą kablologię przetrzepać z góry na dół...
Jeżeli tak to chyba tutaj jest:
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2000/
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Jesteś pewien?Azrael pisze:P1 ma inne ECU i kablologię.
No to dalej nic nie wiem... :/
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
maciekv8, tak przróbka STi v5 na P1 obejmowała przystosowanie do europejskich przepisów, w tym eko, dodanie ABS, wywalenie natrysku wody, to zmieniło kablologię.
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Ok- nowości.
Na 99% uszkodzona przepływka.
Naprawdę jeżeli ktoś ma taką na podmianę to stawiam dobrą flachę.
Jeżeli wiecie jaka powinna iść tam przepływka to napiszcie proszę numer części.
Kupię taką przepływkę więc jeżeli ktoś ma na zbycie proszę pisać w temacie albo PW.
Na 99% uszkodzona przepływka.
Naprawdę jeżeli ktoś ma taką na podmianę to stawiam dobrą flachę.
Jeżeli wiecie jaka powinna iść tam przepływka to napiszcie proszę numer części.
Kupię taką przepływkę więc jeżeli ktoś ma na zbycie proszę pisać w temacie albo PW.
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Jeżeli ktoś ma STI ver. 5 i mógłby podać jakie ma odczyty napięć z przepływomierza to też będę niezmiernie wdzięczny.
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Ok- jestem mądrzejszy o cały dzień czytania różnych wątków na forach, głównie zagranicznych.
Szukam przepływki o numerze: 22794AA010.
Jest to przepływka taka sama jak w GTku 99-00.
Kupię chętnie.
A jeżeli ktoś pożyczy na podmiankę to zostanie wynagrodzony :)
Może być też przepływomierz 22794AA000 montowany w Imprezie RS 99-00
Anybody?
Szukam przepływki o numerze: 22794AA010.
Jest to przepływka taka sama jak w GTku 99-00.
Kupię chętnie.
A jeżeli ktoś pożyczy na podmiankę to zostanie wynagrodzony :)
Może być też przepływomierz 22794AA000 montowany w Imprezie RS 99-00
Anybody?
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
W aucie wymieniona przepływka.
Wrzucam screen z odczytów programu freessm po przejażdżce 30minutowej.
Auto ma teraz muła do 4000obr. potem ciągnie, ale jakby z przerwami i nie ma na pewno pełnej mocy.
Auto obejrzał dziś kolega Iskier, któremu bardzo dziękuję za poświęcony czas i przekazaną wiedzę.
Jego zdaniem coś ze sterowaniem pracą turbiny, do tego blow off źle pracuje.
Czy po odczytach z programu ktoś ma jakieś sugestie?
Wrzucam screen z odczytów programu freessm po przejażdżce 30minutowej.
Auto ma teraz muła do 4000obr. potem ciągnie, ale jakby z przerwami i nie ma na pewno pełnej mocy.
Auto obejrzał dziś kolega Iskier, któremu bardzo dziękuję za poświęcony czas i przekazaną wiedzę.
Jego zdaniem coś ze sterowaniem pracą turbiny, do tego blow off źle pracuje.
Czy po odczytach z programu ktoś ma jakieś sugestie?
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Na pewno turbo przeładowuje, ale trzeba by zobaczyć jakie są dane pod obciążeniem a nie min-max. Już ot napisałem raz - pojedź do kogoś kto się na tym zna zanim sobie silnik wysadzisz.
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
No dzięki za info.Azrael pisze:Na pewno turbo przeładowuje, ale trzeba by zobaczyć jakie są dane pod obciążeniem a nie min-max. Już ot napisałem raz - pojedź do kogoś kto się na tym zna zanim sobie silnik wysadzisz.
Ja tym autem nie jeżdżę- łącznie przejechałem może 20km więc spokojnie.
Masz rację- jutro podjadę do kogoś ogarniętego w temacie. A co myślisz o wskazaniach lambdy?
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Dzisiaj zrobione zostały logi programem Romraider- jedynka but, dwójka but.Azrael pisze:Na pewno turbo przeładowuje, ale trzeba by zobaczyć jakie są dane pod obciążeniem a nie min-max. Już ot napisałem raz .
Log w załączniku.
Pomoże ktoś zinterpretować wartości??
- Załączniki
-
odczyt_2805.13rexcel97.xls
- (88 KiB) Pobrany 200 razy
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Temat trochę odgrzany ale mam podobne objawy. Czy kolega się uporał z problemem? Była to kwestia przepływki, sondy, czy jeszcze czegoś innego?
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Impreza GT max 4000obr/min zapieczone kierownice spalin?
Yacoserwis, rm, mts, kris jak juz wyżej pisane... Dziwne ze odcięcie inter daje mu obroty... Może inter coś nie tak? Zapchany, lewe powietrze na któryś czujnik? W całkiem innej bajce jaka jest scania objawy miałem takie same ale właśnie w zimie zmarzl mi inter i nie przechodziło przez niego wystarczająco dużo luftu...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow