wymiana przepływomierza

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
bambo31
0 gwiazdek
Lokalizacja: Roztocze
Auto: OBK II 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

wymiana przepływomierza

Post 10 maja 2014, o 07:01

jak w temacie, od dłuższego czasu przepływka zdaje w kompa błąd a nawet czasami nie działa i spróbuję ja podmienić, pytanie czy jak wkręcę ją w to samo miejsce po uprzednim zaznaczeniu pozycji obudowy na krokowcu to jest wystarczająco dokładnie, czy lepiej samemu się w to nie bawić?



jaworek74
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: 3City
Auto: WRX '04
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: wymiana przepływomierza

Post 10 maja 2014, o 10:34

Hmm chcesz wymienic przeplywomierz czy przepustnice?? Bo twoje pytanie jest troche nie jasne przyznam.
Wymiana przeplywki nie jest skomplikowana czynnoscia.Natomiast wymiana przepustnicy juz troche bardziej.
Pozdrawiam
If in Doubt just flat out ....

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: wymiana przepływomierza

Post 10 maja 2014, o 13:49

Pacjent przyszedl na wyciecie wyrostka, a wyszedl bez nerki...
Jacek "AMI" Rudowski

bambo31
0 gwiazdek
Lokalizacja: Roztocze
Auto: OBK II 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: wymiana przepływomierza

Post 11 maja 2014, o 08:35

nie chce wymieniać przepustnicy, z angielska to się nazywa Idle Air Control Valve A33-661-R02, przykręcony jest do przepustnicy śrubkami zabezpieczonymi loctite

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: wymiana przepływomierza

Post 11 maja 2014, o 10:44

No to zawor wolnych obrotow, a nie przeplywomierz.

Wiele to w nim chyba i tak nie poregulujesz, wiec jesli cos jest nie tak, to po prostu wymieniasz chyba na odpowiedni model i tyle.
Jacek "AMI" Rudowski

bambo31
0 gwiazdek
Lokalizacja: Roztocze
Auto: OBK II 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: wymiana przepływomierza

Post 11 maja 2014, o 19:42

oj Pany, sam przyszedłem po radę to wam radzę nie zmieniać jego położenia i nie tykać jeśli nie trzeba, kiedyś przypakowo to zrobiłem w golfie i nie miałem wolnych obrotów, na całe szczęście zostały ślady jak był zamocowany. Problem w tym że nie wiem jak jest tolerancja położenia tego ustrojstwa i jak sie określa jego optymalne położenie, ale nic to, najwyżej założę stary.

ODPOWIEDZ