Obcieranie przy skręcaniu HELP!!!

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
radeek21
0 gwiazdek
Lokalizacja: Krosnogród
Auto: forek 2,5xt 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Obcieranie przy skręcaniu HELP!!!

Post 23 mar 2014, o 17:24

Witam ostatnio zmieniałem tarczobębny wraz ze szczękami i okładzinami po jakimś czasie (1000km) przy skręcaniu w prawo/ lewo coś dość mocno obciera (metal o metal). W bagażu nie ma nic wyjęte nawet boczki bo ca będe robił. Czy ktoś miał podobny problem ???



__dycha__
0 gwiazdek
Auto: Legacy III, IV
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Obcieranie przy skręcaniu HELP!!!

Post 24 mar 2014, o 23:31

A linki ręcznego nie ocierają ? Albo któraś ze sprężynek , zawleczek ociera. Pozostaje ustalenie która strona i rozebrać zanim coś się zablokuje.

radeek21
0 gwiazdek
Lokalizacja: Krosnogród
Auto: forek 2,5xt 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Obcieranie przy skręcaniu HELP!!!

Post 21 kwie 2014, o 22:51

linki są spoko nie ma takowej opcji słychać wyraźnie obcieranie metal o metal po ruchy obrotowym. Coś komuś nasuwa się na myśl????

rafik555
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Subaru STI my05, Subaru SVX, bugeye 2.0gx, forester 2011, OBK 2008, Impreza 08
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Obcieranie przy skręcaniu HELP!!!

Post 22 kwie 2014, o 23:51

metalowa prowadnica klocków mocowana w jażmie pewnie obciera o tarczę. Musisz odkręcić 1 śrubę od zacisku i podnieść go do góry. latareczka i świecisz jaka jest przerwa pomiędzy tarcżą a tą blaszką. Kolega miał to samo. Ewentualnie może coś wpadło miedzy tylną osłonę tarczy a tarczę lub ta osłona dotyka do tarczy
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców

radeek21
0 gwiazdek
Lokalizacja: Krosnogród
Auto: forek 2,5xt 2007
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Obcieranie przy skręcaniu HELP!!!

Post 13 maja 2014, o 21:54

Problem rozwiązany. W końcu znalazł się czas rozebrałem co trzeba i powodem był rant wystający około 2 mm nad powierzchnie cierną tarczy i to właśnie on podczas skręcania (przechyły) tarł dołem o osłone metalową tarczy.

ODPOWIEDZ