Witam wszystkich.
Postaram się w miarę dokładnie opisać problem.
Mam Forka z 2000 roku 2.0, 125 KM, Gx w manualu.
Podczas skrętu w prawo lub lewo występują dziwne stukania. Każdy powie od razu przeguby.
Najdziwniejsze jest jednak to,że jak auto postoi przez noc, wsiądę i jadę to mogę skręcać na maksa i cisza, nic nie stuka.
Dopiero jak się rozgrzeje po jakichś 20 km. podczas wolnego skręcania w prawo lub lewo stuka coś mocno.
Nie mam pojęcia co to może być i dlaczego zależy to od rozgrzania auta?
Podpowiedzcie coś.
Propozycje-diagnoza !!!
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Propozycje-diagnoza !!!
Poczytaj o wiskozie. Typowe objawy zwłaszcza w upały. Spina przód i tył i tyle
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Propozycje-diagnoza !!!
Poczytaj o wiskozie. Typowe objawy zwłaszcza w upały. Spina przód i tył i tyle
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Propozycje-diagnoza !!!
Wiskoza do wymiany / regeneracji
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Re: Propozycje-diagnoza !!!
Witaj, dokładnie jak Ci koledzy wyżej napisali wiskoza w centralnym mechanizmie różnicowym umiera. Czeka cie wymiana na nową lub zregeneruj swoją .
- marat
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: "Sonnenstadt"
- Auto: Subaru Impreza 99' 1.6 było dziadek 2.0 jest
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Propozycje-diagnoza !!!
Też uważam, że to wiskoza bądź wspomaganie, ale wtedy by przeciekało to by było widać na osłonach gumowych, że się poci i płynu od wspomagania by ubywało w zbiorniczku
"OLD SUBARU NEVER DIE"