Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Naprawde zostaw seryjna, jesli jest zdrowa. Wymien wezyki, jesli sa do bani :)
A tak to moze byc DaetschWerks, moze byc Walbro.
A tak to moze byc DaetschWerks, moze byc Walbro.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
AMI pisze: Naprawde zostaw seryjna, jesli jest zdrowa. Wymien wezyki, jesli sa do bani :)
W GTku 230-240 KM, mam pompę z GLa 125 KM.
Na pewno zostawić ?


Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Zakladalem, ze masz oryginalna. Kup Walbro i bedzie po sprawie.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Ale jako ciekawostkę podam, że najprawdopodobniej wolnessaki i GTki mają te same pompy
FISPA 23045
http://www.niparts.com/Fac/739B69/FISPA/23045.html

FISPA 23045

http://www.niparts.com/Fac/739B69/FISPA/23045.html
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 22:37 przez ryjeks, łącznie zmieniany 2 razy.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
dobra ta pomparyjeks pisze: mam pompę z GLa 125 KM

ha haryjeks pisze: 2.0 125 KM i GTki mają te same pompy

Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Wracam do tematu?
Ktoś to dziubał w międzyczasie, jakieś uwagi, bo pompa na stole aktualnie i dumam z tym pojemniczkiem
Ktoś to dziubał w międzyczasie, jakieś uwagi, bo pompa na stole aktualnie i dumam z tym pojemniczkiem

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Czy ja dobrze widzę, że tam powrót jest wpuszczony w ten pojemniczek ?brahu pisze:http://imageshack.us/a/img349/538/dscf00101ba.jpgAMI pisze: Podobnie jest w Spec C
Może też tak zrobić, założyć wężyk i w pojemnik ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Tak, widzisz bardzo dobrze, powrót leje się strumieniem do pojemnika
Tak, zrób tak samo jak na foto

Tak, zrób tak samo jak na foto

Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Wymienione. Auto odpaliło nawet
Założyłem ten "chwytak" własnej produkcji, na dniach testy i zobaczymy.

Założyłem ten "chwytak" własnej produkcji, na dniach testy i zobaczymy.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
A co miało nie odpalić
Dawaj foto, poka co żeś tam wymyślił

Dawaj foto, poka co żeś tam wymyślił

Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Pokażę jak się okaże, że działa 

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
No i działa.
Wygląda na "drut" i takie jest ale wbrew pozorom taki sposób montażu okazał się najkorzystniejszy.
Całość zrobiona w 15 minut.
Działa nawet w okolicach rezerwy.
Wcześniej przy połowie baku pojawiały się problemy.
Polecam
Wygląda na "drut" i takie jest ale wbrew pozorom taki sposób montażu okazał się najkorzystniejszy.
Całość zrobiona w 15 minut.
Działa nawet w okolicach rezerwy.
Wcześniej przy połowie baku pojawiały się problemy.
Polecam

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Jaki "drut"? to profi robota Panie
Najważniejsze, że zdaje egzamin!

