Witam!!
Dwa dni temu rozbiłem Legacy III 2.0 125km z kierownicą po lewej stronie, zastanawiam się nad kupnem takiego samego auta (anglika) i przełożeniem wszystkiego na naszą stronę gdyż posiadam już wszystkie potrzebne części a na dzień dzisiejszy nie stać mnie na kupno europejskiej wersji, tutaj nasuwa się moje pytanie, czy taki zabieg jest trudny i co ewentualnie sprawiło by najwięcej problemu ????
Legacy III Anglik
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: Legacy III Anglik
Zapewne przełożenie wiązki elektrycznejCold_pl pisze:Witam!!
co ewentualnie sprawiło by najwięcej problemu ????
Jeździć nie umiem, ale się staram 
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

- rafik555
- 2 gwiazdki
- Auto: Subaru STI my05, Subaru SVX, bugeye 2.0gx, forester 2011, OBK 2008, Impreza 08
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Legacy III Anglik
Wiązka to najmniejszy problem gdy posiada się ori i nie trzeba przerabiać. Trzeba wycinać kawałki ściany grodziowej i podszybie tam gdzie są wycieraczki. Koszt robocizny w Twoim przypadku 3-5tys chyba że bedziesz robił sam. Napisz skąd jesteś ?
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców