Legacy III Anglik

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Cold_pl
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Legacy III Anglik

Post 29 wrz 2014, o 20:21

Witam!!

Dwa dni temu rozbiłem Legacy III 2.0 125km z kierownicą po lewej stronie, zastanawiam się nad kupnem takiego samego auta (anglika) i przełożeniem wszystkiego na naszą stronę gdyż posiadam już wszystkie potrzebne części a na dzień dzisiejszy nie stać mnie na kupno europejskiej wersji, tutaj nasuwa się moje pytanie, czy taki zabieg jest trudny i co ewentualnie sprawiło by najwięcej problemu ????



dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Legacy III Anglik

Post 30 wrz 2014, o 14:49

Cold_pl pisze:Witam!!

co ewentualnie sprawiło by najwięcej problemu ????
Zapewne przełożenie wiązki elektrycznej
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

rafik555
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Subaru STI my05, Subaru SVX, bugeye 2.0gx, forester 2011, OBK 2008, Impreza 08
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy III Anglik

Post 30 wrz 2014, o 21:46

Wiązka to najmniejszy problem gdy posiada się ori i nie trzeba przerabiać. Trzeba wycinać kawałki ściany grodziowej i podszybie tam gdzie są wycieraczki. Koszt robocizny w Twoim przypadku 3-5tys chyba że bedziesz robił sam. Napisz skąd jesteś ?
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców

ODPOWIEDZ