Cześć,
Kolejne pytania nt. Outbacka. Hamuje zdecydowanie słabiej od Mazdy (wiem, masa), więc myślę o większych hamulcach bez rujnowania się. Patrząc na poniżesze dane widzę, że większe tarcze występowały w Legacy GT:
http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2005.html
http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2005.html
Outback 3.0
front: 11.5 x.94 ventilated twin caliper piston
rear: 10.6 x .39 solid disc, single caliper piston
Legacy GT
12.3 vented front disc
11.3 vented rear disc
Powinny się zmieścić pod 17" w OBK, ale jeśli ktoś już robił taką przekładkę poproszę o potwierdzenie.
Drugi temat to maglownica, znów Legacy GT ma ciaśniejszą:
Outback 3.0 - Turns, lock-to-lock 3.2
Legacy GT - Steering wheel lock-to-lock 2.8 turns
I znów pytanie czy to podejdzie plug & play (ew. może w czymś występuje jeszcze ciaśniejsza) ?
Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Ciaśniejsza maglownica i większe tarcze do OBK MY04
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania