Ciaśniejsza maglownica i większe tarcze do OBK MY04

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
rafalczak
0 gwiazdek
Auto: Mazda MX-5 NC 2.0 AT / Subaru Outback 3.0 H6
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Ciaśniejsza maglownica i większe tarcze do OBK MY04

Post 18 wrz 2015, o 19:09

Cześć,

Kolejne pytania nt. Outbacka. Hamuje zdecydowanie słabiej od Mazdy (wiem, masa), więc myślę o większych hamulcach bez rujnowania się. Patrząc na poniżesze dane widzę, że większe tarcze występowały w Legacy GT:

http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2005.html
http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2005.html

Outback 3.0

front: 11.5 x.94 ventilated twin caliper piston
rear: 10.6 x .39 solid disc, single caliper piston

Legacy GT

12.3 vented front disc
11.3 vented rear disc

Powinny się zmieścić pod 17" w OBK, ale jeśli ktoś już robił taką przekładkę poproszę o potwierdzenie.

Drugi temat to maglownica, znów Legacy GT ma ciaśniejszą:

Outback 3.0 - Turns, lock-to-lock 3.2
Legacy GT - Steering wheel lock-to-lock 2.8 turns

I znów pytanie czy to podejdzie plug & play (ew. może w czymś występuje jeszcze ciaśniejsza) ?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)



ODPOWIEDZ