iwan_p masz rację co do temperatury i odgłosów z zawieszenia, w moim aucie powyżej 10stC nic nie słychać w zawieszeniu, wnioskuję że ten dźwięk to skrzypienie jednego z gumowych elementów w zawieszeniu, może trzeba je (gumy) potraktować jakimś smarem silikonowym albo czymś w tym stylu?
pozdrawiam,
MR
outback stuki w zawieszniu prawego tylnego koła
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: outback stuki w zawieszniu prawego tylnego koła
u mnie żaden hamulec -sprawdzone, żadne tuleje- wymienione, na razie nie palnuję żadnej rozbiorki gdyż wszystko zostało rozkręcone, wymienione, sprawdzone a pukanie coraz bardziej się nasila. Chyba poczekam aż coś odpadnie i wtedy będę wiedział co to jest 

Re: outback stuki w zawieszniu prawego tylnego koła
I problem rozwiązany
w samochodzie cisza pełen komfort jazdy.
Dałem samochód znajomemu mechanikowi, który kiedyś serwisował Opla Astrę Kapłanowi w rajdach PZM. Wystarczyły mu dwa dni a mnie kosztowało ponowną wymiane amortyzatorów i 3-litrowego Chopina.
Amortyzatory, które wymienione były w nieautoryzowanym serwisie Subaru w Katowicach wyglądają jak by miały przejechane 150 tyś. km a nie 5, łącząc z tym że poduszki amortyzatorów nie były wymienione choć były w zestawie, nasuwają uzasadnione podejrzenie, że jestem ofiarą oszustów tam pracujących i zapłaciłem 2tyś. za uzywane i niesprawne amory wyciągnięte z innego samochodu. Za te same amortyzatory, ale nowe i sprawne teraz zapłaciłem 700 zł.

Dałem samochód znajomemu mechanikowi, który kiedyś serwisował Opla Astrę Kapłanowi w rajdach PZM. Wystarczyły mu dwa dni a mnie kosztowało ponowną wymiane amortyzatorów i 3-litrowego Chopina.
Amortyzatory, które wymienione były w nieautoryzowanym serwisie Subaru w Katowicach wyglądają jak by miały przejechane 150 tyś. km a nie 5, łącząc z tym że poduszki amortyzatorów nie były wymienione choć były w zestawie, nasuwają uzasadnione podejrzenie, że jestem ofiarą oszustów tam pracujących i zapłaciłem 2tyś. za uzywane i niesprawne amory wyciągnięte z innego samochodu. Za te same amortyzatory, ale nowe i sprawne teraz zapłaciłem 700 zł.
Re: outback stuki w zawieszniu prawego tylnego koła
A tak już w innym temacie założyłem webasto z pilotem i zegarem. Piekna sprawa!!! Polecam każdemu tym bardziej że ceny całego zestawu znacznie spadły a zima się zbliża



