Bezpośrednio po zakupie WRX Bug Eye zdecydowałem się na remont silnika - przebieg prawie 200 k i pewność, że silnik nigdy nie był ruszany.
Obróbka mechaniczna i zamkniecie bloku w Krasnobrodzka Racing, panewki ACL King Racing, reszta gratów ori - oprócz rozrządu i sprzęgła które zostaje wymienione przy okazji wyjęcia silnika.
I co dalej? Jak powinno wyglądać dokładnie docieranie silnika - jakie max obroty do jakiego przebiegu i kiedy pierwsza wymiana oleju 800, 1000 km?
Remont silnika i co dalej?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: Remont silnika i co dalej?
kramar pisze: I co dalej? Jak powinno wyglądać dokładnie docieranie silnika - jakie max obroty do jakiego przebiegu i kiedy pierwsza wymiana oleju 800, 1000 km?
W warsztacie co ci robił remont nie powiedzieli

Jeździć nie umiem, ale się staram 
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
