Witam od kupna samochodu zmagam sie z falujacym doładowaniem w przedziale 0,5-0.9 bara na pierwszych 3 biegach nie jest to tak odczuwalne jak na 4 i 5 .Zmieniłem selenoid nic to nie dało , układ szczelny , majstrowałem z gruszka przy turbo zmieniałem sprezyny i długosci sztangi dalej nic... ,resetwałem, ecu tez nic nie dało pomysły sie juz powoli koncza restryktor jest w wezyku w dobrym miejscu .auto jest całkowicie seryjne .ponizej filmik z jazdy na 5 biegu przy pełnym gazie:
WRX 2.5t boost problem faluje?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
a nieszczelności szukaliście? po co kombinowałeś z aktuatorem? musi zostać seryjny i z seryjną długością sztangi, teraz zostaje kupno używanego oryginalnego i założenie. a problemów szukacjei gdzie indziej, jeśli to gd to interfejs kkl + romraider(od biedy freessm) i patrzcie co się dzieje z poszczególnymi czujnikami - przepływka, mapsensor, temperatury itd. może komputer widzi stuki i ucina doładowanie... na odległość to tylko wróżbita Maciej pomoże.
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: WRX 2.5t boost problem faluje?
Problem rozwiązany, winny był zaśniedziały restryktor oraz złe ustawienie wstępne sztangi, po skalibrowaniu na seryjnej sprężynie wszystko hula. 
