Opory toczenia i podsterowność

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ertech_pl
0 gwiazdek
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Subaru Impreza 2.0 RC
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Opory toczenia i podsterowność

Post 1 mar 2016, o 20:50

Jak najbardziej, a dodatkowo nie zerwać przyczepności przednich kół poprzez zbyt ostry skręt kierownicą :-)



Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 7 razy

Re: Opory toczenia i podsterowność

Post 1 mar 2016, o 21:06

Ewentualnie zerwać przyczepność tylnych kół przez zbyt ostre wciśnięcie gazu ;-)

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Opory toczenia i podsterowność

Post 2 mar 2016, o 16:38

Konto usunięte pisze: Ewentualnie zerwać przyczepność tylnych kół przez zbyt ostre wciśnięcie gazu
przy wejściu w zakręt? cza by było przód odłączyć chyba, a i wtedy wątpliwe ;-) Musi być choć trochę złamane, a WRX nawet odrobinę bardziej ;-)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 7 razy

Re: Opory toczenia i podsterowność

Post 2 mar 2016, o 18:22

Alan, Alan, Alan! pisze:
Konto usunięte pisze: Ewentualnie zerwać przyczepność tylnych kół przez zbyt ostre wciśnięcie gazu
przy wejściu w zakręt? cza by było przód odłączyć chyba, a i wtedy wątpliwe ;-) Musi być choć trochę złamane, a WRX nawet odrobinę bardziej ;-)
Jeśli zrobisz to na prostej i nie wykonasz żadnego ruchu kierownicą, to faktycznie wielce prawdopodobne jest, że pojedziesz dalej prosto, tylko nieco szybciej ;-)

ODPOWIEDZ