Ostatnimi czasy zapalając auto po dłuższym postoju (auto zapala zupełnie normalnie), np. rano, obroty na P (skrzynia AT) lekko falują w rytm lekko przygasających świateł i oświetlenia deski. Po chwili zapalają się kontrolki hamulca i akumulatora, które gasną po rozpoczęciu jazdy i utrzymywaniu obrotów powyżej około 1,5tyś. Po przejechaniu kilkuset metrów już jest wszystko OK w czasie jazdy jak i na postoju. Sprawdziłem przez obd2 napięcie ładowania i opisane kontrolki zapalają się, kiedy jest ono poniżej 13V. W czasie normalnej jazdy napięcie waha się między 13,8V a 14,1V.
Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania?
Problem z alternatorem?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- SubaruGARAGE
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: WRX 04MY
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Problem z alternatorem?
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić ładowanie alternatora i sprawność samego akumulatora 

Re: Problem z alternatorem?
Aku zakładam,że jest OK, ma 1,5 roku i nie oszczędzałem na zakupie (chyba Bosch Silver, o ile pamiętam). Alternator sprawdzę u fachowca. Pamiętam, że kupując aku gość ze sklepu sprawdzał ładowanie i mówił,że jest "pulsacyjne" lub coś w tym stylu,ale gdzieś na forum znalazłem,że w Subaru tak jest..
Pozdrawiam
Pozdrawiam