Panowie, czy ktoś mi może doradzić, czy do mojego Legaca podejdzie jakaś skrzynia 6MT?
Coś mi zaczyna szumieć w mojej i tak się zastanawiam, mam dwie opcje - albo wyremontować swoją, albo kupić 6MT i wyremontować. Wolałbym 6MT o jakichś fajnych przełożeniach, może się autko trochę odmuli?
Silnik standard - EJ20FLT.
Legacy MY07 - zmiana skrzyni
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Legacy MY07 - zmiana skrzyni
tak podejdzie... w cenie mniej wieceje calego legasia... ps auta nie odmulisz bo to nie wina przelozen. Jesli Ci muli auto sprawdz sie podobna sztuka- w tych silnikach lubi sie przepustnica lekko zaje... czyszczenie pomaga... tak samo oleje w skrzyni czy w dyfrze plus lozyska kol itd itp... Ps to zwykle subaru, jak kazdy inny pojazd ale ciezszy o napedy wiec nie oczekuj wynikow jak z gt czy sti... Anyway, tak skrzynie mozesz podmienic ale to sie robi razem z dyfrem tylnym bo inne przelozenia a co za tym idzie polosie czesto tez... koszt dosc duzy... zysk zaden.. no poza oszczednoscia jazdy na 6 biegu 85kmh :P a calkiem serio to co z Twoim autem sie dzieje bo to czesc techniczna forum :)
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- wilq
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Legacy IV 2.0, Impreza MY17 2.0 NA
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Legacy MY07 - zmiana skrzyni
Co się dzieje? Nooo nic w zasadzie.. wsiadłem ostatnio w Accorda 2.4 iii.... no przepaść taka okrutna... niby 190KM tam jest, czyli niewiele więcej, ale różnica kosmiczna... W acco skrzynia była wsadzona z type-r, więc pomyślałem o innych przełożeniach.
Przepustnica czyszczona, łożyska wymienione 3 z 4, oleje wszędzie świeżutkie. Wszystko działa tip top, ale od wczoraj uważam to auto za muła bagiennego...
Aha, no a co do skrzyni to generalnie w zimie się dziwnie zachowuje, i jak jest chłodniej. Na pierwszym biegu słyszę terkotanie, jakbym diesla miał. Ale mija szybko jak się rozgrzeje. I na piątym biegu przy powiedzmy 140-150 słyszę jakieś świszczenie jak trzymam gaz. Jak odpuszczę cisza. Dlatego myślę żeby tą skrzynię przynajmniej przejrzeć.
Przepustnica czyszczona, łożyska wymienione 3 z 4, oleje wszędzie świeżutkie. Wszystko działa tip top, ale od wczoraj uważam to auto za muła bagiennego...
Aha, no a co do skrzyni to generalnie w zimie się dziwnie zachowuje, i jak jest chłodniej. Na pierwszym biegu słyszę terkotanie, jakbym diesla miał. Ale mija szybko jak się rozgrzeje. I na piątym biegu przy powiedzmy 140-150 słyszę jakieś świszczenie jak trzymam gaz. Jak odpuszczę cisza. Dlatego myślę żeby tą skrzynię przynajmniej przejrzeć.
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Legacy MY07 - zmiana skrzyni
niby to samo ?? ile konikow masz z 2.0 w legacy ????????????? pamietaj ze 4wd "zabiera" sporo na opory dodatkowe... za to honda tylko na prostej... ( chyba ze wezmiesz starego type-r jdm :P )
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- wilq
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Legacy IV 2.0, Impreza MY17 2.0 NA
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Legacy MY07 - zmiana skrzyni
type-s ale taki jdm na 100% :Pzinc pisze:niby to samo ?? ile konikow masz z 2.0 w legacy ????????????? pamietaj ze 4wd "zabiera" sporo na opory dodatkowe... za to honda tylko na prostej... ( chyba ze wezmiesz starego type-r jdm :P )
No w legacy teoretycznie 165... czyli na papierze