rrosiak pisze:busik pisze:
poprzedniej edycji
Słowa klucze

a czym się spaliny różnią? bardziej lawendowe?
a serio mówiąc, to właśnie poprzednia wersja miala gorzej - bo tłumik końcowy był z kanałem U (brak zamienników, chyba ze ze starszych wersji BMW M5)- powodującym obejście tłumika itd - co generowało większe trudności, niż podwójny wydech jaki jest w nowszych OBK H6
jeśli serwis tłumików zna się na swojej robocie, to nie jednego subaraka robili. W Kat wymienili mi tłumik na zamiennik do wersji 2,5 - i co? - auto chodziło jak malina.
Jeśli wydech ma być sportowy i inne szmery bajery - to pełna zgoda, niech robi to np maptek - ale jeśli człowiek jeździ do roboty i na grzyby tym samochodem, a nie w rajdach - to nie odczuje różnicy w dobrze dobranym zamienniku
Jesli CEL wywali - to znaczy że zamiennik źle dobrany i tyle. Ja tego kłopotu nie miałem. Co ciekawe - w beczce również (tu były drobne przeróbki w układzie, a czeka mnie jeszcze "korekta" rezonatora).
Rozwodzenie się nad projektowaniem tłumików i map do auta do cywilnej jazdy mnie zastanawia, ale w sumie kto bogatemu zabroni np. mieć złoty guzik w kibelku
