Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
luki_man
- 4 gwiazdki
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
2 razy
Post
2 paź 2016, o 22:05
Ciągle uzupełniam swoją wiedzę o Subaru. W związku z tym mak dwa pytania:
Czy można zastąpić pierwszą sondę lambda tą z drugiego zdjęcia? Wtyczki są w obu identyczne i pierwsza pochodzi z ej20 122km a druga z ej22 136km.
I kolejne pytanie. Jak popatrzymy na bagnet to zobaczymy L czyli low, co oznacza niski poziom oleju i H czyli high czyli wysoki poziom oleju, a co oznacza to nacięcie na bagnecie powyżej literki H ?

luki_man
-
piotruś
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
-
Polubił:
320 razy
-
Polubione posty:
202 razy
Post
3 paź 2016, o 04:30
luki_man pisze:Ciągle uzupełniam swoją wiedzę o Subaru. W związku z tym mak dwa pytania:
Czy można zastąpić pierwszą sondę lambda tą z drugiego zdjęcia? Wtyczki są w obu identyczne i pierwsza pochodzi z ej20 122km a druga z ej22 136km.
I kolejne pytanie. Jak popatrzymy na bagnet to zobaczymy L czyli low, co oznacza niski poziom oleju i H czyli high czyli wysoki poziom oleju, a co oznacza to nacięcie na bagnecie powyżej literki H ?

To nacięcie określa max poziom oleju mierzony na ciepłym silniku.
piotruś
-
mly96
- 1 gwiazdka
- Auto: Impreza GT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 paź 2016, o 08:59
a co do sondy to spróbuj jeśli gwint jest taki sam, do focusa włożyłem drugą sondę jako pierwszą i nie wywalił żadnego problemu, samochód jeździ jak jeździł
mly96
-
akir
- 1 gwiazdka
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 paź 2016, o 09:07
mly96 pisze:a co do sondy to spróbuj jeśli gwint jest taki sam, do focusa włożyłem drugą sondę jako pierwszą i nie wywalił żadnego problemu, samochód jeździ jak jeździł
Tylko pierwsza a druga sonda to zupełnie co innego. Błędu nie wywala tylko co ona przesyła do sterownika?
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
akir
-
mly96
- 1 gwiazdka
- Auto: Impreza GT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 paź 2016, o 14:26
akir pisze:mly96 pisze:a co do sondy to spróbuj jeśli gwint jest taki sam, do focusa włożyłem drugą sondę jako pierwszą i nie wywalił żadnego problemu, samochód jeździ jak jeździł
Tylko pierwsza a druga sonda to zupełnie co innego. Błędu nie wywala tylko co ona przesyła do sterownika?
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
a czy wyższe spalanie może być spowodowane taką podmianą? Samochód chodzi dokładnie tak samo jak wcześniej, gdyby nie to, że sam je podmieniłem to nic bym nie podejrzał nawet.
mly96
-
luki_man
- 4 gwiazdki
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
2 razy
Post
3 paź 2016, o 15:11
Specem nie jestem ale wydaje mi się że jak najbardziej. Bo wystarczy że sonda poda błędnie sygnał że mieszanka zbyt uboga to wtrysk poda lekko większą dawkę i tak cały czas. Więc to dość logiczne.
luki_man