Czesc,
Jadąc wczoraj przyuwazylem że auto trochę pływa a i kontrowac trochę bardziej niż zwykle muszę :)
Dziś rano sprawdzając ciśnienie w oponach we wszystkich 4 było za niskie ( wiec tak sobie wytlumaczylem bujanie, oprocz tego wiem też ze 4 gumy od wahaczy podluznych tylnych sa baaardzo srednie i czekaja na wymiane) zauważyłem że auto stoi krzywo. Wziąłem miarki... mierze... 3 równo, lewy przód mniej o 1,5 cm mniej.
Amortyzatory mam OEM lecz nie mam pojęcia czy z fabryki czy wymienione jeszcze w Szwajcarii na oryginały?!?
Wyjalem .. sprężyny wydają się ok,a amortyzatory w zasadzie suche.
Co to być może? :)
Forester S-Turbo krzywo stoi przodem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Forester S-Turbo krzywo stoi przodem
Myślałeś o jakiejś diecie odchudzającej?memphisbelle pisze:Czesc,
Jadąc wczoraj przyuwazylem że auto trochę pływa a i kontrowac trochę bardziej niż zwykle muszę :)
Dziś rano sprawdzając ciśnienie w oponach we wszystkich 4 było za niskie ( wiec tak sobie wytlumaczylem bujanie, oprocz tego wiem też ze 4 gumy od wahaczy podluznych tylnych sa baaardzo srednie i czekaja na wymiane) zauważyłem że auto stoi krzywo. Wziąłem miarki... mierze... 3 równo, lewy przód mniej o 1,5 cm mniej.
Amortyzatory mam OEM lecz nie mam pojęcia czy z fabryki czy wymienione jeszcze w Szwajcarii na oryginały?!?
Wyjalem .. sprężyny wydają się ok,a amortyzatory w zasadzie suche.
Co to być może? :)
-
memphisbelle
- 0 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Forester S-Turbo krzywo stoi przodem
tak, Twoja dziewczyna proponowała mi ostatnio wspólną gimnastykę, a co ?Kubik1 pisze:Myślałeś o jakiejś diecie odchudzającej?memphisbelle pisze:Czesc,
Jadąc wczoraj przyuwazylem że auto trochę pływa a i kontrowac trochę bardziej niż zwykle muszę :)
Dziś rano sprawdzając ciśnienie w oponach we wszystkich 4 było za niskie ( wiec tak sobie wytlumaczylem bujanie, oprocz tego wiem też ze 4 gumy od wahaczy podluznych tylnych sa baaardzo srednie i czekaja na wymiane) zauważyłem że auto stoi krzywo. Wziąłem miarki... mierze... 3 równo, lewy przód mniej o 1,5 cm mniej.
Amortyzatory mam OEM lecz nie mam pojęcia czy z fabryki czy wymienione jeszcze w Szwajcarii na oryginały?!?
Wyjalem .. sprężyny wydają się ok,a amortyzatory w zasadzie suche.
Co to być może? :)
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Forester S-Turbo krzywo stoi przodem
yeblem...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Forester S-Turbo krzywo stoi przodem
Mistrz riposty
Przyłóż te springi do siebie porównaj wysokość, looknij pod kielich, może jakaś dodatkowa guma tam została, zmierz średnicę drutu z jakie są zrobione. Może jakiś warsztat dysponuje czujnikiem siły nacisku i możną zbadać te sprężyny.

Sprzedam bandita 1200
Re: Forester S-Turbo krzywo stoi przodem
Z przodu auta są zwykłe gazowe amortyzatory lub gazowo- olejowe. Auto stoi oparte na sprężynach a nie na amortyzatorach. To jest inaczej niż na tylnych samopoziomujących. Szukaj problemu w sprężynach lub zawieszeniu